9 תשובות
כן, ואני פשוט יודעת שאני אתן את כל כולי וגם אם אני ינסה להסתיר רגשות, פשוט יראו את עליי. והפחד שלי להיפגע כי יש לי לב רגיש, וקל לעשות עליי מניפולציות
כן כי אני לא חושב שאני אצליח לתחזק מערכת יחסים
כי יש לי תסביכים עם עצמי ואני מפחדת לעשות נזק לאחרים
בעיות אמון, לא מפחד מזוגיות , מפחד שיסתירו ממני
כן
אני פשוט לווקי חולה בראש ואני בכללי לא חושבת שאני אעמוד בזה ושלא נדבר על הגבר שיהיה לי
כן, מפחדת שלא אוכל לספק לו את כל מה שהוא צריך או שאני אחטוף רגליים קרות כי כבר נפגעתי בעבר
כי אני יודעת שיש מליון בנות יותר יפות ממני וכל מה שגברים מחפשים היום זה בלונדינית עם עיניים כחולות ושיער חלק
וזה מוריד לי מהערך העצמי
אז גם כשמישהו באמת רוצה אותי אני לא מאמינה לזה ופשוט מרחיקה אותו
שואל השאלה:
וואו בול אני גם חושבת שיהיה לי קשה להביא משהו לזוגיות ובסוף אני אפגע בו כי יש לי תסביכים עם עצמי. יש לי ממש חסימה בקטע הזה כי זה להיות פתוח לבן אדם להיות איתו הרבה זמן אין פרטיות כל כך יש מלא אינטימיות זה לראות אחד את השני ברגעים מביכים ולא יפים וזה מרגיש לי רציני מדי ואני פשוט לא מסוגלת. ואני רואה אחרים שכל כך נואשים לזוגיות ואני אומרת הלוואי והייתי כזאת. כל פעם שנהיה רציני ברחתי.
אנונימית
אני מפחדת
כי עברתי פגיעות בעבר ואני מפחדת שהם ינצלו את זה ובגלל זה אני לא נכנסת יש לי איזה עצור