104 תשובות
הם לא מבינים מה זה טבעי
כי הם שקרנים
אנונימית
הם מתכוונים בנות בלי ניתוחים
הם חושבים שאנחנו נולדות ככה
יש הבדל בין טבעי ב100% לטבעי עם קצת עבודה (גילוח, איפור וכו')
יכול להגיד על עצמי שהקטע שאני קורא לו לא טבעי זה יותר ניתוחים פלסטיים, קעקועים, פירסינג ושות'
יכול להגיד על עצמי שהקטע שאני קורא לו לא טבעי זה יותר ניתוחים פלסטיים, קעקועים, פירסינג ושות'
הם מתכוונים בלי איפור וניתוחים, אבל כן רוצים גוף חלק מושלם בלי פגם אחד -_-
כי הם רוצים בנות טבעיות גם באופי וגם בלי ניתוחים או דברים כאלה או איפור לדוגמא אבל כאילו אני מניחה שהם מצפים גם להיגיינה בסיסית.
אני אישית לא מבינה את זה אבל ככה זה
אני אישית לא מבינה את זה אבל ככה זה
כי גברים הם שקרנים
לא רוצים פלסטיק בגוף
אבל שיער זה גברי אפשר לגלח
זה כמו שיש נשים שלא אוהבת זקן
אבל שיער זה גברי אפשר לגלח
זה כמו שיש נשים שלא אוהבת זקן
הם לא יודעים ש"מראה טבעי" של בנות זה בעצם איפור ב"סגנון טבעי"
כי הטבעי שהם מכירים זה מהטלויזיה או ממודל היופי
בפועל הם לא יודעים מה זה באמת טבעי
בפועל הם לא יודעים מה זה באמת טבעי
אנונימית
אני לא יודע איזה גברים אומרים את זה, אולי הומאים אומרים. אבל בשביל הרוב המוחלט של הסטרייטים זה דוחה (וכן אני נמנה ביניהם)
בנים*
גבר אמיתי לא פוחד מקצת שיער גוף
גבר אמיתי לא פוחד מקצת שיער גוף
אנונימי
מהה בחיים לא ברחתי משיער גוף
הכוונה לבנות מנותחות ועם סיליקון וכל הדברים האלה.
מי שמבין מגבר שאמר שהוא אוהב טבעי שזה אומר לאהוב שיער גוף זה שני דברים נפרדים מאוד לא צריך להיות גאון כדי להבין את "כוונת המשורר"
וגם כל גבר צריך להבין ששיער זה דבר טבעי אני לא מדבר בבית שחי ודברים כאלה כי העולם השתנה הרבה במאות שנים האלה ודברים שהיו נורמאליים נהיו הרבה פחות מקובלים. כמובן שיער במקומות אחרים זה נורמאלי וטבעי מצד אחד וגם ככה 90 אחוז מהבנות לא אוהבות בעצמן את השיער שנוצר בגוף שלהן עוד הפעם בגלל התקדמות בדורות.
להדגשה חוזרת אני לא מצפה מאף אחת כלום כל אחת שתעשה מה שהיא חושבת לגוף שלה ושתאהב את הגוף שלה זה הכי חשוב.
עוד הפעם מי שאוהב שיאהב כל עוד זה לא פוגע באף אחד.
ולגבי כל הנשים בתגובות דיי נו נהיה מציאותיים בדור האחרון כל אחת ואחד נהיה עם רשימת קניות של בקשות כתוצאה מפגיעות באהבה.
מי שמבין מגבר שאמר שהוא אוהב טבעי שזה אומר לאהוב שיער גוף זה שני דברים נפרדים מאוד לא צריך להיות גאון כדי להבין את "כוונת המשורר"
וגם כל גבר צריך להבין ששיער זה דבר טבעי אני לא מדבר בבית שחי ודברים כאלה כי העולם השתנה הרבה במאות שנים האלה ודברים שהיו נורמאליים נהיו הרבה פחות מקובלים. כמובן שיער במקומות אחרים זה נורמאלי וטבעי מצד אחד וגם ככה 90 אחוז מהבנות לא אוהבות בעצמן את השיער שנוצר בגוף שלהן עוד הפעם בגלל התקדמות בדורות.
להדגשה חוזרת אני לא מצפה מאף אחת כלום כל אחת שתעשה מה שהיא חושבת לגוף שלה ושתאהב את הגוף שלה זה הכי חשוב.
עוד הפעם מי שאוהב שיאהב כל עוד זה לא פוגע באף אחד.
ולגבי כל הנשים בתגובות דיי נו נהיה מציאותיים בדור האחרון כל אחת ואחד נהיה עם רשימת קניות של בקשות כתוצאה מפגיעות באהבה.
^^^גבר אמיתי גם לא היה מפחד לבוא מהמשתמש הרגיל שלו ולא מאנונמי
ספציפית אני נגיד לא הכי מתחבר בידיים וברגליים או בטן. כי בתכלס אני עלי לא אוהב גם כן. אבל לא מצפה שתהיה עכשיו חלקה כל הזמן כמו צבע של רכב
כי הם לא מבינים מה זה באמת טבעי, הם חושבים שטבעי זה ציצי מורם וגדול ושהעור נראה מושלם בלי חצ'קונים ושהשיער מסתדר בלי בעיה ובלי קשרים, ושנהיה חלקות כמו ברבי, וגם שתמיד נריח טוב כאילו הרגע יצאנו מהמקלחת, וזה לא טבעי, טבעי זה כשהשיער לא מסתדר, ושמסריחים קצת כי היה חם והזענו, ושיש שיערות ולפעמים אין כוח לגלח אותן, והציצי נפול והעור עם חצ'קונים.
אני נמשך למלא שיער בבנות בגוף זה מושך אותי
אנונימי
לכי תביני גברים
גם ריח של זיעה זה טבעי אבל זה מגעיל
כי הכוונה לאיפור טבעי פחות תוספות ודברים לא לשיער גוף שזה משהו שמגעיל אותנו
כי גברים שקרנים והם לא מבינים מה זה טבעי
הם רוצים טבעי שתראה יפה כמו אלה שהם רואים בטלוויזיה כמו מודל היופי
הם רוצים טבעי שתראה יפה כמו אלה שהם רואים בטלוויזיה כמו מודל היופי
הם לא יודעים מה זה טבעי
העולם היום עיוות לכולם את המוח
שככה וככה זה יפה ואם לא ככה זה לא יפה
לא יודעים להעריך מראה טבעי היום
לא בצחוק זו הנדסת תודעה
העולם היום עיוות לכולם את המוח
שככה וככה זה יפה ואם לא ככה זה לא יפה
לא יודעים להעריך מראה טבעי היום
לא בצחוק זו הנדסת תודעה
יש הבדל בין טבעי ללא מטופח, זה כמו שגברים מטפחים את הזקן ועדיין הולכים בלי איפור
"שיער זה גברי" טענה מטומטמת
אנונימית
בתור בן אני אתן לך את התשובה
כל הבנים שאני מכיר מושפעים ודבר אחד וזה פורנo
זה מעוות להם את המציאות ברמה פסיכית
בעיני שיער גוף זה טבעי ומגן מפני חידקיים ומחלות
לכן אם יש מישהי שאני אוהב ויש לה קצת שיער גוף לא קרה כלום
כל הבנים שאני מכיר מושפעים ודבר אחד וזה פורנo
זה מעוות להם את המציאות ברמה פסיכית
בעיני שיער גוף זה טבעי ומגן מפני חידקיים ומחלות
לכן אם יש מישהי שאני אוהב ויש לה קצת שיער גוף לא קרה כלום
"כל הגברים" "כל הבנים"
אז גם אבא שלכם? נו באמת זה לא כולם ככה זה פשוט האנשים שאתם מוצאים.. זה הכל תלוי איפה ועם מי אתם מסתובבים.
לא כל הגברים שקרנים, ולא כולם מחפשים רק גוף יפה וציצי "טבעי"
אז גם אבא שלכם? נו באמת זה לא כולם ככה זה פשוט האנשים שאתם מוצאים.. זה הכל תלוי איפה ועם מי אתם מסתובבים.
לא כל הגברים שקרנים, ולא כולם מחפשים רק גוף יפה וציצי "טבעי"
אנונימי
^העיקר אם תגיד "כל הנשים רוצות גבר חתיך גבוה מטופח עם ענק" יגידו לך שאתה מכליל מיזוגן ומה לא
אין טוב כמו bush
כל מי שרוצה אישה ללא שיער גוף מוזמן לקנות בובת ברבי.
שיער גוף הוא דבר טבעי ולא קשור להיגיינה
שיער גוף הוא דבר טבעי ולא קשור להיגיינה
להוריד שיער גוף זה לא דבר טבעי זה עניין של העדפה אישית.
התשובה בגוף השאלה
בנים❤
בנים❤
^^יש הרבה גברים עם זקן טבעי שלא רוצים להוריד כי זה יפה בעיניהם,
זה עניין של בחירה אישית בדיוק כמו הסרת שיער אצל אישה.
עד לפני מאה שנה אף אחת לא נגעה בסכין גילוח.
הגיעה חברת שרצתה למכור סכינים והחליטה להמציא לנשים שזה מגעיל רק כדי להרוויח כסף.
זה לא קשור להיגיינה ויופי זה פשוט שיווק שעבד ממש טוב והפך לנורמה.
כל כך קל לעוות את הראייה של החברה מודל היופי עושה את זה טוב מאוד.
מי שמצפה מאישה להיות חלקה כנראה שכח איך בני אדם נראים במציאות.
זה עניין של בחירה אישית בדיוק כמו הסרת שיער אצל אישה.
עד לפני מאה שנה אף אחת לא נגעה בסכין גילוח.
הגיעה חברת שרצתה למכור סכינים והחליטה להמציא לנשים שזה מגעיל רק כדי להרוויח כסף.
זה לא קשור להיגיינה ויופי זה פשוט שיווק שעבד ממש טוב והפך לנורמה.
כל כך קל לעוות את הראייה של החברה מודל היופי עושה את זה טוב מאוד.
מי שמצפה מאישה להיות חלקה כנראה שכח איך בני אדם נראים במציאות.
^^^^^ מה טבעי בדיוק בלהוריד שיער גוף?
אנונימית
^^צב אוכל בייגל
אתה אומר שזה העדפה אישית ואז מקדרג על גברים שכן רוצים משהי חלקה
תהיה החלטי בן אדם
אתה אומר שזה העדפה אישית ואז מקדרג על גברים שכן רוצים משהי חלקה
תהיה החלטי בן אדם
^^אישה שלא מורידה שיער היא לא מוזחנת היא משאירה את שיער הגוף הטבעי שלה
^^^^^העדפה אישית אם להוריד
^^^כן זה בהחלט טבעי.
להוריד שיער או לעצב אותו זאת בחירה
להוריד שיער או לעצב אותו זאת בחירה
^^אישה שלא מורידה שיער גוף נראת בעיניך רע ומוזנחת? לאיפה הגענו שלא להוריד את השיער הטבעי של הגוף נחשב הזנחה ונראה רע
תהליך שעושים בחברה זה כבר אומר שלא מדובר במשהו טבעי
אנונימית
^^לא מדובר כאן על קיצון.
מדובר על זה שבעיניך מישהי שלא מסירה את שיער הגוף הטבעי שלה נראת רע ומוזנחת
מדובר על זה שבעיניך מישהי שלא מסירה את שיער הגוף הטבעי שלה נראת רע ומוזנחת
^^השוואה לא קשורה
^למרות שזה טבעי? כמו שאצל גברים זה טבעי
^^הסרת שיער היא לא טבעית לנו כבני אדם בגדים כן בגלל הגנה מקור או שמש
להתראות אין טעם להמשיך לנסות
כן נטשתי את הדיון, זה לא אומר שהטענות שלך טובות.
אני מעדיפה לעשות משהו כיף מאשר להתעצבן ממה שאתה כותב.
אין לי טעם להמשיך להגיב זה לא יעזור בכלום ואתה תישאר בדעתך
אני מעדיפה לעשות משהו כיף מאשר להתעצבן ממה שאתה כותב.
אין לי טעם להמשיך להגיב זה לא יעזור בכלום ואתה תישאר בדעתך
^הבנתי בדיוק מה אתה מנסה לעשות במילים שכתבת, אם יש דבר שאני טובה בו זה לנתח כוונות.
יש לי הרבה מה לענות, זה אחד הנושאים שהכי מעניין אותי לקרוא עליו בזמני הפנוי אין לי טעם להמשיך את זה סתם מעצבן
יש לי הרבה מה לענות, זה אחד הנושאים שהכי מעניין אותי לקרוא עליו בזמני הפנוי אין לי טעם להמשיך את זה סתם מעצבן
ראיתי פעם מחקר שלקחו בו קבוצת נשים שנחשבות מכוערות לפי הסטנדרט שלנו היום מול בחורה בלונדינית, רזה, עם עיניים כחולות ועור חלק.
היא נחשבת לממש יפה לפי האידיאל של היום.
בניסוי הצליחו לגרום לבחורה הבלונדינית להאמין שהיא המכוערת והן היפות. זה גמר לה את הביטחון העצמי היא הרגישה כל כך מכוערת ורצתה להיראות כמוהן.
זה מוכיח כמה היופי הוא לא אמת אחת זה פשוט תודעה מהונדסת שחברות שרוצות להרוויח כסף הכניסו לנו לראש.
יש שבטים שכרס גדולה נחשבת יפה ומושכת ויש תרבויות ששיניים שחורות היו הדבר הכי יפה והאידיאל.
מודל היופי משתנה כל הזמן,
פעם נשים מלאות היו אידיאל והיום מנסים למכור לנו שגוף רזה מאוד הוא הדבר היפה.
אנחנו פשוט חיים בתוך נורמה שהכתיבו לנו. פעם שיער גוף היה דבר טבעי שלא נחשב למגעיל או לא אסתטי.
המושג מגעיל הוא לא משהו שנולדנו איתו הוא משהו שלמדנו מהחברה ומפרסומות.
אז לא, לא להסיר שיער גוף לא הופך מישהי למוזנחת ונראת רע, זה פשוט מה שהכניסו לנו לראש.
היא נחשבת לממש יפה לפי האידיאל של היום.
בניסוי הצליחו לגרום לבחורה הבלונדינית להאמין שהיא המכוערת והן היפות. זה גמר לה את הביטחון העצמי היא הרגישה כל כך מכוערת ורצתה להיראות כמוהן.
זה מוכיח כמה היופי הוא לא אמת אחת זה פשוט תודעה מהונדסת שחברות שרוצות להרוויח כסף הכניסו לנו לראש.
יש שבטים שכרס גדולה נחשבת יפה ומושכת ויש תרבויות ששיניים שחורות היו הדבר הכי יפה והאידיאל.
מודל היופי משתנה כל הזמן,
פעם נשים מלאות היו אידיאל והיום מנסים למכור לנו שגוף רזה מאוד הוא הדבר היפה.
אנחנו פשוט חיים בתוך נורמה שהכתיבו לנו. פעם שיער גוף היה דבר טבעי שלא נחשב למגעיל או לא אסתטי.
המושג מגעיל הוא לא משהו שנולדנו איתו הוא משהו שלמדנו מהחברה ומפרסומות.
אז לא, לא להסיר שיער גוף לא הופך מישהי למוזנחת ונראת רע, זה פשוט מה שהכניסו לנו לראש.
^אז יהיה מישהו שימשך אליה.
אתה תמצא בחורה שמורידה שיער, ובחורה שלא תמצא מישהו שימשך אליה עם שיער.
לקטלג משהו טבעי כמוזנח ונראה רע זה דבר רע שהחברה שלנו עושה.
אתה תמצא בחורה שמורידה שיער, ובחורה שלא תמצא מישהו שימשך אליה עם שיער.
לקטלג משהו טבעי כמוזנח ונראה רע זה דבר רע שהחברה שלנו עושה.
^גם לבחורה מלאה יהיה קשה כי היא לא מתאימה למודל, זה לא אומר שהיא צריכה לשנות משהו בשביל החברה.
היום גורמים לנשים שלא רוצות להוריד שיער להוריד אותו כי זה לא מקובל ומקוטלג כמגעיל.
היום גורמים לנשים שלא רוצות להוריד שיער להוריד אותו כי זה לא מקובל ומקוטלג כמגעיל.
אפשר להיות מלאה או עם שיער גוף ועדיין להרגיש יפה פשוט צריך ביטחון עצמי שמוביל לאהבה עצמית.
יש המוני נשים מלאות שאוהבות את הגוף שלהן.
המוח שלנו לא יודע מה זה יפה הוא רק יודע לזהות מה נחשב יפה בסביבה שלו.
יש המוני נשים מלאות שאוהבות את הגוף שלהן.
המוח שלנו לא יודע מה זה יפה הוא רק יודע לזהות מה נחשב יפה בסביבה שלו.
^^זה ממש לא קצת מאמץ להסיר שיער, זה עולה המון כסף כל חודש, תסכול.
זה נחשב "הסיוט הנשי"
זה נחשב "הסיוט הנשי"
^^^^זה אומר שאין לה ביטחון עצמי, שהיא תפתח ביטחון לא יהיה לה אכפת מה האידיאל ומה אומרים היא תאהב את הגוף שלה.
אפשר לתכנת את המוח אחרת.
אפשר לתכנת את המוח אחרת.
^נכון, אבל זה דבר בר שינוי אפשר לתכנת את המוח לאהבה עצמית.
וזה לא לנסות לשכנע את עצמה זה לא עובד ככה.
בניית ביטחון עצמי ואהבה עצמית זה תהליך שעוברים בהתפתחות אישית.
וזה לא לנסות לשכנע את עצמה זה לא עובד ככה.
בניית ביטחון עצמי ואהבה עצמית זה תהליך שעוברים בהתפתחות אישית.
^זה לא לשקר לעצמה, אתה מזלזל פה בתהליך של תכנות מחדש של המוח.
המוח הוא איבר שאפשר לתכנת אותו.
אני לא יודעת אם אתה יודע מה זה התפתחות אישית.
בהתפתחות אישית אפשר לעשות תהליך, לתכנת את המוח לאהבה עצמית ולא אהבה עצמית על תנאי שהגוף נראה כמו המודל.
אגב גם הרבה דומניות מהממות חושבות שהן מכוערות וחסרות ביטחון.
נראות לא קשורה ליכולת של מישהי לחשוב שהיא יפה, הכל בראש אפשר לשנות את זה זה נשמע קסם אבל זה ממש אפשרי.
המוח הוא איבר שאפשר לתכנת אותו.
אני לא יודעת אם אתה יודע מה זה התפתחות אישית.
בהתפתחות אישית אפשר לעשות תהליך, לתכנת את המוח לאהבה עצמית ולא אהבה עצמית על תנאי שהגוף נראה כמו המודל.
אגב גם הרבה דומניות מהממות חושבות שהן מכוערות וחסרות ביטחון.
נראות לא קשורה ליכולת של מישהי לחשוב שהיא יפה, הכל בראש אפשר לשנות את זה זה נשמע קסם אבל זה ממש אפשרי.
כי תהליך על הגוף לא אומר שמישהי אחרי זה תאהב את עצמה.
זה לא יושב על איך הגוף באמת נראה בפועל.
זה לא יושב על איך הגוף באמת נראה בפועל.
מאיה קיי אמרה בהישרדות שהיא לא אוהבת את עצמה ומרגישה חוסר ביטחון גדול היא נראת בול כמו המודל ומאוד רזה.
לנראות אין קשר לאהבה עצמית ולא לביטחון עצמי הכל זה בראש.
לנראות אין קשר לאהבה עצמית ולא לביטחון עצמי הכל זה בראש.
זה רווח ברמה בריאותית אבל לא ישנה את האהבה לגוף שלה.
הן יכולות לתקן את זה בשביל להתאים למודל ולא להרגיש יפות אפילו לשנוא את עצמן.
הנראות בפועל לא קשורה למה שאנחנו נרגיש, המוח יכול לעוות את מה שאנחנו רואים ולגרום לנו לחשוב שמה שאנחנו רואים הוא מכוער ונראה אחרת.
צריך לעבוד כאן על משהו עמוק ואז לא משנה איך נראה נאהב את מה שאנחנו רואים זה כמו קסם אבל אמיתי.
הנראות בפועל לא קשורה למה שאנחנו נרגיש, המוח יכול לעוות את מה שאנחנו רואים ולגרום לנו לחשוב שמה שאנחנו רואים הוא מכוער ונראה אחרת.
צריך לעבוד כאן על משהו עמוק ואז לא משנה איך נראה נאהב את מה שאנחנו רואים זה כמו קסם אבל אמיתי.
זה לא "פחות סביר" לא משנה כמה מישהי תרד במשקל ותעצב את הגוף והוא יראה "מושלם" לפי המודל, היא יכולה עדיין להרגיש מכוערת כי היא חסרת ביטחון ואין לה אהבה עצמית.
אבל עדיין אם קיים חוסר ביטחון גדול או חוסר אהבה עצמית רק ספורט והשגת הגוף לא ישנה את זה.
יש כאן משהו עמוק יותר מזה.
תהליך שחייב לעבור, לתכנת את המוח לאהבה עצמית.
יש כאן משהו עמוק יותר מזה.
תהליך שחייב לעבור, לתכנת את המוח לאהבה עצמית.
תקשיב מישהי ששונאת את עצמה ומרגישה מכוערת ומאוד חסרת ביטחון, יכולה לרדת במשקל להשיג גוף מהמם ועדיין להרגיש מכוערת.
ספורט והשגת מטרה בהחלט יכול לעזור קצת במקרים מסוימים אבל לא שזה יושב על חוסר ביטחון גדול
ספורט והשגת מטרה בהחלט יכול לעזור קצת במקרים מסוימים אבל לא שזה יושב על חוסר ביטחון גדול
לכי תביני גברים
יש הבדל בין טבעיות ללהיות מטופחת
איזה מזל שאני לא גבר ושאני נוטה לצד הנשי בפער ואוהבת בנות עם שיער גוף3>
לא בקטע רע
אבל יש לדעתי הבדל בין טיפוח ללא טבעי
אין לי בעיה עם פגמים אבל גם בנים מסתפרים ומתגלחים וחלקם אפילו מגלחים את הגוף
אין בעיה עם קצת שיער גוף לדעתי
אבל ברגליים וזה לדעתי רק בגלל שזה הנורמה אני יותר אוהב
אבל יש לדעתי הבדל בין טיפוח ללא טבעי
אין לי בעיה עם פגמים אבל גם בנים מסתפרים ומתגלחים וחלקם אפילו מגלחים את הגוף
אין בעיה עם קצת שיער גוף לדעתי
אבל ברגליים וזה לדעתי רק בגלל שזה הנורמה אני יותר אוהב
לי לא הפריע שערות אצל הבת זוג שלי באזורים האלו
ובידים רגליים לא היה קריטי לי חלק לגמרי בלי רמז לשערות אבל כן שלא ירגישו או יראו אותם ככ
ובידים רגליים לא היה קריטי לי חלק לגמרי בלי רמז לשערות אבל כן שלא ירגישו או יראו אותם ככ
אנונימי
הכוונה היא מישהי שהיא לא עשתה ניתוחים.
כי הם מתכוונים ליופי טבעי
אני לא שיערות בבית שחי ובוש
sue me
sue me
כי שיער גוף לאשה זה מגעיל
^^^^^^^^^^זה לא ייגמר רק בזה, היא תרד במשקל ואז תעשה החלקה ואז תרצה להוריד עוד במשקל ואז תעשה ניתוח פה ושם, תתאפר ועדיין לא תאהב את עצמה.
כל עוד היא חסרת ביטחון ולא אוהבת את עצמה לא משנה מה היא תשנה היא לא תאהב את עצמה.
כל עוד לא משנים את העיוות שהמוח עושה ומפתחים ביטחון עצמי ואהבה עצמית שום שינוי פיזי לא ישנה את זה.
כל עוד היא חסרת ביטחון ולא אוהבת את עצמה לא משנה מה היא תשנה היא לא תאהב את עצמה.
כל עוד לא משנים את העיוות שהמוח עושה ומפתחים ביטחון עצמי ואהבה עצמית שום שינוי פיזי לא ישנה את זה.
^אתה מוזמן לבדוק במחקרים כל מה שאמרתי מוכח בהמוני מחקרים.
ספורט והשגת מטרה יכול לעזור במקרים מסוימים אבל לא שמדובר בחוסר ביטחון ושנאה של הגוף.
ספורט והשגת מטרה יכול לעזור במקרים מסוימים אבל לא שמדובר בחוסר ביטחון ושנאה של הגוף.
^להרזות לא יפתור חוסר ביטחון.
חוסר ביטחון זה לא דבר הגיוני שקשור למציאות זה יושב על משהו עמוק.
חוסר ביטחון זה לא דבר הגיוני שקשור למציאות זה יושב על משהו עמוק.
למה בנות אומרות שהן רוצות גבר עם דאג בוד ונותנות בתור דוגמא את את כריס באמפסטד מחוץ לעונה ואת אנדריי סימאייב?
בשני המקרים זה חוסר הבנה של מה זה אומר.
אני חושב שהכוונה היא בלי איפור , או לפחות בלי איפור סופר מתאמץ, ובטח בלי ניתוחים.
בשני המקרים זה חוסר הבנה של מה זה אומר.
אני חושב שהכוונה היא בלי איפור , או לפחות בלי איפור סופר מתאמץ, ובטח בלי ניתוחים.
כי זה מובן מאליו שמתכוונים לזה שאת לא תסתירי את הפנים שלך עם איפור באופן מוגזם, והעדפה של שיער גוף זה כל אחד ומה שמתאים לו בטעם לא הבנתי על מה כל הסיפור, קצת היגיון
^בדיוק היא לא מבינה שזה היה קשור לפנים
^בדיוק היא לא מבינה שזה היה קשור לפנים
אנונימית
^אין לי טעם להמשיך להסביר את אותו דבר.
חוסר ביטחון לא נפתר משינוי פיזי.
המון דוגמניות רזות ויפות לפי החברה מרגישות מכוערות ועם חוסר ביטחון.
אין לזה קשר לנראות ולא לשום שינוי פיזי זה משהו נפשי.
ככה אגב הרבה בנות מגיעות להפרעות אכילה.
הן מרגישות חוסר ביטחון, לא אוהבות את הגוף שלהן, יורדות במשקל ועדיין לא אוהבות אז הן יורדות עוד יותר בתקווה שהן יאהבו עד שהן מגיעות לרזון מוגזם ומסוכן.
השינוי מתחיל שעובדים על המוח והנפש.
חוסר ביטחון לא נפתר משינוי פיזי.
המון דוגמניות רזות ויפות לפי החברה מרגישות מכוערות ועם חוסר ביטחון.
אין לזה קשר לנראות ולא לשום שינוי פיזי זה משהו נפשי.
ככה אגב הרבה בנות מגיעות להפרעות אכילה.
הן מרגישות חוסר ביטחון, לא אוהבות את הגוף שלהן, יורדות במשקל ועדיין לא אוהבות אז הן יורדות עוד יותר בתקווה שהן יאהבו עד שהן מגיעות לרזון מוגזם ומסוכן.
השינוי מתחיל שעובדים על המוח והנפש.
מה אני שומע
כל העניין של שיער גוף זה בכלל מגיע מפדופיליה - גוף קטן וחלק שייך לילדה לא לאישה
ויש גברים נורמלים בראש שנמשכים לנשים עם שיער גוף נשי
ויש כזה דבר שיער גוף נשי
ויש גברים נורמלים בראש שנמשכים לנשים עם שיער גוף נשי
ויש כזה דבר שיער גוף נשי
^כבר עברנו את המיתוס של פדופיליה, האופנה השתנתה ממש לא מהגישה הזאת, לילדים גם יש שיער גוף ולכן לא צריך להגיד סתם שזה הגיע מפדופיליה
אנונימית
הנחת היסוד שלך לא נכונה.
זה לא סתם :)
פדופיליה זה דבר יותר נפוץ ממה שאת חושבת וזה לא מיתוס אהובה
רוצה לבוא לפרטי אספר לך סיפור שיעמיד לך את השיער?
ותביני שאני צודקת בכל מילה
פדופיליה זה דבר יותר נפוץ ממה שאת חושבת וזה לא מיתוס אהובה
רוצה לבוא לפרטי אספר לך סיפור שיעמיד לך את השיער?
ותביני שאני צודקת בכל מילה
תחלס הרוב רוצים מישהיא מטופחת אבל בלי הזרקות ניטוחים או טון איפור
שמתכוונים לטבעי זה בלי איפור וניצוחים לא לאי היגיינה וטיפוח
שיער גוף זה בסדר גמור
הנודע ביהודה שיש חוסר ביטחון בגוף, ספורט לא יעזור הוא רק יהפוך לאובססיה רעה ויהיה פלסטר על פצע עמוק.
במצב כזה המוח לא מסוגל לחוות סיפוק מהישגים כמו השגת מטרות בספורט.
המוח פשוט לא יראה את התמונה האובייקטיבית והמציאותית הוא רואה גרסה מעוותת.
אתה מדבר על חוסר ביטחון כללי,
ספורט יכול לעזור לחזק את הביטחון העצמי שהחוסר ביטחון הוא כללי לא בגוף.
במצב כזה המוח לא מסוגל לחוות סיפוק מהישגים כמו השגת מטרות בספורט.
המוח פשוט לא יראה את התמונה האובייקטיבית והמציאותית הוא רואה גרסה מעוותת.
אתה מדבר על חוסר ביטחון כללי,
ספורט יכול לעזור לחזק את הביטחון העצמי שהחוסר ביטחון הוא כללי לא בגוף.
גם חננה שמצטברת זה טיבעי אז לא נוציא אותה? גם שיניים עקומות זה טיבעי אז לא נעשה גשר? יש הבדל בין טיבעי שזה לא מוזרק או מנותח או דברים יותר פייק שזה ההגדרה שהם התכוונו לבין להיות מוזנחת מזיעה ומסריחה עם שפם גבות מחוברות, שיניים עקומות. הזיעה שלנו זה ריח גוף טיבעי הרי למה להתקלח? זהו את לא טיבעית. די הבנתם מה הכוונה שלהם
maomao
אני לא צריכה שתסבירי לי למה את חושבת שזה מגיע מפדופיליה כשזה עובדתית לא מבוסס ומה שאת תגידי לי יהיה קשור לצירופי מקרים,
את כרגע הכללת 99% מגברים וקבעת עבורם שהם פדופילים, כשאת לא יודעת בוודאות מה זה אומר, פדופיליה זאת משיכה לילדים קטנים ולא לעור חלק, אני יודעת שזה הגיע מהאופנה שקשורה למשהו אחר לחלוטין.
מהגוגל:
several peer-reviewed studies in evolutionary psychology and sociology indicate that male preferences for hairless skin in women are primarily driven by psychosocial factors and biological signaling related to health and gender, rather than the "infantilization" or "pedophilia" theory
בבקשה, לא להגיד סתם דברים בשביל לצאת צודקת ו"הגיונית", אף גבר לא ישנה את הטעם שלו כי מישהי חושבת שהוא פדופיל, אותו דבר גם לבנות שמעדיפות גבר שגדול מהן בכמה שנים, זה לא עושה אותה מישהי עם דאדי אישיוז.
אני לא צריכה שתסבירי לי למה את חושבת שזה מגיע מפדופיליה כשזה עובדתית לא מבוסס ומה שאת תגידי לי יהיה קשור לצירופי מקרים,
את כרגע הכללת 99% מגברים וקבעת עבורם שהם פדופילים, כשאת לא יודעת בוודאות מה זה אומר, פדופיליה זאת משיכה לילדים קטנים ולא לעור חלק, אני יודעת שזה הגיע מהאופנה שקשורה למשהו אחר לחלוטין.
מהגוגל:
several peer-reviewed studies in evolutionary psychology and sociology indicate that male preferences for hairless skin in women are primarily driven by psychosocial factors and biological signaling related to health and gender, rather than the "infantilization" or "pedophilia" theory
בבקשה, לא להגיד סתם דברים בשביל לצאת צודקת ו"הגיונית", אף גבר לא ישנה את הטעם שלו כי מישהי חושבת שהוא פדופיל, אותו דבר גם לבנות שמעדיפות גבר שגדול מהן בכמה שנים, זה לא עושה אותה מישהי עם דאדי אישיוז.
אנונימית
^^^קראתי וצריך לעשות כאן הפרדה.
במקרה של חוסר ביטחון גדול בגוף או שנאה של הגוף, ספורט יהפוך לאובססיה רעה מאוד ויחמיר את המצב.
ספורט יכול לעלות ביטחון עצמי ודימוי עצמי שהחוסר ביטחון לא נובע משנאה של הגוף.
במקרה של חוסר ביטחון גדול בגוף או שנאה של הגוף, ספורט יהפוך לאובססיה רעה מאוד ויחמיר את המצב.
ספורט יכול לעלות ביטחון עצמי ודימוי עצמי שהחוסר ביטחון לא נובע משנאה של הגוף.
מה שברור זה שבנים זה עם שקרן
אנונימית
^^^זה לא השערות זאת המציאות.
ספורט לא יעלה דימוי עצמי וביטחון עצמי אם עושים אותו שיש שנאה של הגוף.
ספורט לא יעלה דימוי עצמי וביטחון עצמי אם עושים אותו שיש שנאה של הגוף.
יש הבדל בין טבעי לבין טיפוח עצמי
^^המחקרים שאתה שולח בודקים נשים מהאוכלוסייה הכללית.
הם בודקים אם ספורט משפר דימוי גוף בממוצע, הם לא בודקים במקרה של שנאת גוף.
זה כמו להביא מחקר שמוכיח שחטיף אנרגיה נותן כוח לאנשים ולהגיד שהוא יעזור גם למי שיש לו דלקת בקיבה.
בפעם המאה במקרה של שנאת גוף וחוסר ביטחון גדול בגוף ספורט יכול להפוך לרעל ולדרדר את המצב.
הם בודקים אם ספורט משפר דימוי גוף בממוצע, הם לא בודקים במקרה של שנאת גוף.
זה כמו להביא מחקר שמוכיח שחטיף אנרגיה נותן כוח לאנשים ולהגיד שהוא יעזור גם למי שיש לו דלקת בקיבה.
בפעם המאה במקרה של שנאת גוף וחוסר ביטחון גדול בגוף ספורט יכול להפוך לרעל ולדרדר את המצב.
טבעיות בלי איפור
לא טבעיות ביגפוט
הלכתי לרשום צוואה אחרי שאני רושם את זה
לא טבעיות ביגפוט
הלכתי לרשום צוואה אחרי שאני רושם את זה
אנונימי
^^המחקרים מדברים על דימוי גוף נמוך זה משהו שיש להרבה מהאוכלוסיה, אתה לא מבין שאני מדברת על שנאה לגוף וחוסר ביטחון גדול ועמוק.
יש הבדל בין מישהי שרוצה לשנות משהו בגוף שלה ויש לה דימוי עצמי נמוך לבין מישהי שרוצה להחליף את הגוף שלה כי היא שונאת אותו ויש לה בגללו חוסר ביטחון גדול.
במקרה השני המניע של הספורט זה שנאה של הגוף.
שום מחקר על נשים מבוגרות בכפר לא ישנה את העובדה ששנאה עצמית יושבת בראש
יש הבדל בין מישהי שרוצה לשנות משהו בגוף שלה ויש לה דימוי עצמי נמוך לבין מישהי שרוצה להחליף את הגוף שלה כי היא שונאת אותו ויש לה בגללו חוסר ביטחון גדול.
במקרה השני המניע של הספורט זה שנאה של הגוף.
שום מחקר על נשים מבוגרות בכפר לא ישנה את העובדה ששנאה עצמית יושבת בראש
בולשיט לדעתי שיער למטה זה יפה שם אבל לא יער לשני הצדדים כמובן
^^אני מדברת על שנאה עצמית כבר הרבה זמן, לא מישהי שמרגישה לא בנוח בגוף שלה ועם דימוי עצמי נמוך, במקרה של שנאה עצמית שום ספורט לא יעזור.
לילה טוב
^^זה קשור לדיון שלנו ולא דיברנו על אותו דבר.
אני כבר שעה מדברת על שנאה של הגוף.
אני כבר שעה מדברת על שנאה של הגוף.
אגב רק שתדעו זה הכול התחיל מחברות סכיני גילוח שפרסמו את הרעיון הזה שנשים עם שיער זה לא יפה והתחילו למכור להם כדי לעשות עוד כסף הם רצו שוק לפני המאה 20 זה היה נורמלי לנשים לא לגלח בכלל את הגוף
מתכוונים לבנות בלי איפור וניתוחים, וברור שאני אברח שאני אראה בגיפוט פלסטינית
כי יש הבדל בין פרצוף יפה וגוף יפה בלי 700 ניתוחי פלסטיק לבין מישהי שנראת כמו אורנגוטנג.
יש משהו שאתן צריכות להבין, כן סבבה בנות טבעיות זה יפה אבל היום זה לא כמו פעם זה לא ימי הביניים וזה משהו שחלק גדול מכן צריכות להכניס לראש היום זה לא מושך וזה מגעיל בחורה עם שיער בבית שחי או שלא מטפחת את עצמה ואם לא טוב לכן ולא רוצות להיות ככה אז סבבה תעשו מה שתרצו אף אחד לא מכריח אתכן אבל אל תבכו אחרי זה שגבר לא רוצה אתכן ומן הסתם שתגידו הבעיה היא בגבר כי קשה לכן לקבל את זה שמישהו על רמה עם ראש על הכתפיים לא יצא עם דמות משר הטבעות אז חלאס לבלבל את המוח ותעשו מה שטוב לכן רק אל תבכו על זה אחר כך זה הכול.
ורציתי להוסיף שכול בחורה שהכרתי הסכימה איתי על זה ואפילו אמא שלי מסכימה על זה שיער גוף על בחורה זה מראה על חוסר היגיינה ושהיא לא דואגת למראה שלה. (ושאני אומר בחורה אני לא מתכוון לילדות בנות 15 שחושבות שהן קראו כמה דברים באינטרנט יודעות הכול מתכוון לבנות 20 ומעלה
יש משהו שאתן צריכות להבין, כן סבבה בנות טבעיות זה יפה אבל היום זה לא כמו פעם זה לא ימי הביניים וזה משהו שחלק גדול מכן צריכות להכניס לראש היום זה לא מושך וזה מגעיל בחורה עם שיער בבית שחי או שלא מטפחת את עצמה ואם לא טוב לכן ולא רוצות להיות ככה אז סבבה תעשו מה שתרצו אף אחד לא מכריח אתכן אבל אל תבכו אחרי זה שגבר לא רוצה אתכן ומן הסתם שתגידו הבעיה היא בגבר כי קשה לכן לקבל את זה שמישהו על רמה עם ראש על הכתפיים לא יצא עם דמות משר הטבעות אז חלאס לבלבל את המוח ותעשו מה שטוב לכן רק אל תבכו על זה אחר כך זה הכול.
ורציתי להוסיף שכול בחורה שהכרתי הסכימה איתי על זה ואפילו אמא שלי מסכימה על זה שיער גוף על בחורה זה מראה על חוסר היגיינה ושהיא לא דואגת למראה שלה. (ושאני אומר בחורה אני לא מתכוון לילדות בנות 15 שחושבות שהן קראו כמה דברים באינטרנט יודעות הכול מתכוון לבנות 20 ומעלה
הם אוהבים שהיא מטופחת אבל לא ניתוחים