6 תשובות
שואל השאלה:
אם אכתוב לו זוכרת שזה קרה,משתתפת בצערך, זה לא יהיה מוזר נכון?
אם אכתוב לו זוכרת שזה קרה,משתתפת בצערך, זה לא יהיה מוזר נכון?
אנונימית
לא מוזר בכלל
כן, תכתבי לו שאת משתתפת בצערו.
את יכולה לכתוב אם את מרגישה שיש צורך בכך
אם לא דיברת איתו כמה שנים אז אין סיבה
אם את רוצה לרענן את הקשר, תכתבי לו
אם לא דיברת איתו כמה שנים אז אין סיבה
אם את רוצה לרענן את הקשר, תכתבי לו
תכתבי לו שאת משתתפת בצערך
מה שבאלך את לא חייבת
באותו הנושא: