15 תשובות
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהיא תעזוב אותי
אני אוהבת אותה כל כך
אני לא רוצה שהיא תעזוב אותי
אני אוהבת אותה כל כך
אנונימי
אלוהים ישמור ואיך את לסבית אם בגדת בה עם גבר..
^היית צריכה לחשוב על זה לפני שבגדת
^היית צריכה לחשוב על זה לפני שבגדת
שואל השאלה:
היא הכל
היא הכל
אנונימי
את לא אוהבת אותה אם בגדת בה
תספרי לה, זכותה לדעת ולהחליט אם לסלוח.
אם היית אוהבת אותה כל כך לא היית עושה את זה חשוב שתביני את זה
אם היית אוהבת אותה כל כך לא היית עושה את זה חשוב שתביני את זה
שואל השאלה:
אני פשוט הייתי חרמנית
וממש רציתי לנסות איך זה להיות עם גבר
אני פשוט הייתי חרמנית
וממש רציתי לנסות איך זה להיות עם גבר
אנונימי
תגללי כמה פוסטים למטה. שאלו על מספריים
מה שנעשה נעשה כבר , אנשים פה יכולים לנחם אותך . אבל אין מה לעשות הגרוע מכל קרה , עדיף שתגידי לה את האמת בפרצוף ושתפרידו כוחות, לא מגיע לבן אדם את זה
אחלה ספאם רואים שאתה גבר, אבל בכל מקרה חרמנות פותרים עם הבת זוג לא עם בן אדם אחר, ומה זה רלוונטי איך זה להיות עם גבר שיש כל כך הרבה "אהבה"
בגידה זה רע, נקודה.
נפרדים ואז שוכבים/יוצאים עם מישהו אחר, לא בוגדים, עדיף פרידה.
קשה לי לשפוט את כמות האהבה שלך כלפייה, אבל את מבינה שאת אוהבת אותה מאוד אבל עשית מעשה כזה ופגעת בה? זה רע.
חרמנות או לא וגם הרצון להתנסות לא אמור לבוא ברגע שיש לך בת זוג.
אם היה לך ספק היית צריכה להיפרד ביפה.
תראי יכול להיות במיוחד אם לא היית לפני עם גבר שפתאום רצית להתנסות אבל זה לא יכול לבוא על חשבון הבת זוג.
נפרדים ואז שוכבים/יוצאים עם מישהו אחר, לא בוגדים, עדיף פרידה.
קשה לי לשפוט את כמות האהבה שלך כלפייה, אבל את מבינה שאת אוהבת אותה מאוד אבל עשית מעשה כזה ופגעת בה? זה רע.
חרמנות או לא וגם הרצון להתנסות לא אמור לבוא ברגע שיש לך בת זוג.
אם היה לך ספק היית צריכה להיפרד ביפה.
תראי יכול להיות במיוחד אם לא היית לפני עם גבר שפתאום רצית להתנסות אבל זה לא יכול לבוא על חשבון הבת זוג.
אם באמת היית אוהבת אותה תהיי בטוחה שלא היית חושבת בכלל על לבגוד בה עם בן אדם אחר ואם כמה שאת לא רוצה בזה תספרי לה מגיע לה לדעת
מי שבוגד לא אוהב לא באה לשפוט אותך לא משנה אבל מה את מרגישה עשית טעות את צריכה לספר לה מגיע לה לדעת אף אחד לא היה רוצה להישאר בקשר שבגדו בו
^למה לא באה לשפוט? ואם זה היה גבר באותה סיטואציה? היא עשתה מעשה מגעיל ושתתמודד עם ההשלכות בעיה שלה
^לא באה לשפוט כי זה לא ענייני ואני לא צריכה להתערב בזוגיות של אחרים כן זה מגעיל מאוד והיא צריכה לספר
אין לך זכות לקרוא לה הבת זוג שלך סליחה להגיד זה לא משנה עם מי בגדת היית צריך להיפרד ממנה אם אתה לא נמשך ויודע שתבגוד
באותו הנושא: