2 תשובות
אם זה חריג אז עדיף לדבר על זה עם מנהל כדי שיבינו האם להשאיר אותם בעבודה או לתת לך להתעסק במשהו אחר
זה לא סתם גועל זה מנגנון שמגזים את הסכנה, והדרך להתמודד היא לא להימנע אלא להיחשף בהדרגה וללמוד שהכול נשאר בשליטה
תתחילי בקטנה עם מגע קצר ואז שטיפה רגילה ותעלי לאט, וכפפות יכולות להיות התחלה אבל לא פתרון קבוע
ואם זה כבר מפריע לתפקוד שווה כן לשקול אבחון, כי יש כלים שעוזרים גם בלי תרופות
באותו הנושא: