10 תשובות
שואל השאלה:
אני צריכה לשנות משהו בהגדרות? או מה כי זה איכות גרועה + נתקע
אנונימית
שואל השאלה:
אשמח אם תגיד לי מה לשנות בהגדרות/מה לעשות בכללי
אנונימית
עכשיו אענה זה פשוט הודעה ארוכה רגע
שואל השאלה:
סבבה תודה!
אנונימית
הגדרות פלט
קודם כל, תכנסי ל-settings ואז ל-output. למעלה ב-output mode, תשני ל-advanced

ב-encoder: אם יש לך כרטיס מסך של nvidia, תבחרי ב-nvidia nvenc h.264. אם אין לך, תבחרי ב-quicksync או amd. רק אל תגעי ב-x264 כי זה יתקע לך את המחשב

ב-rate control: תבחרי בcbr

ב-bitrate: אם את משדרת ב-1080p, תכתבי 6000. אם ב720p, תכתבי 4000

ב-keyframe interval: תכתבי 2

ב-preset: תבחרי p3: fast או p4: medium. זה יוריד עומס מהכרטיס מסך שלך

הגדרות וידאו (video)
תעברי ללשונית video בתפריט בצד

ב-base resolution: תשימי את הרזולוציה של המסך שלך (בדרך כלל 1080)

ב-output resolution: אם המחשב מתאמץ מדי, תורידי ל-1280x720. זה עוזר המון לביצועים

ב-downscale filter: תבחרי ב-bicubic

ב-fps: תשימי 60. אם המשחק עדיין מגמגם, תורידי ל-30

3. הגדרות מתקדמות (advanced)
תעברי ללשונית advanced

ב-process priority: תשני ל-above normal או high. זה יגרום למחשב לתת ל-obs חשיבות גבוהה יותר מהמשחק




את כל זה את יכולה לשלוח לצאט או לגימינאי שיעזור לך לעבור אחד אחד
זה מישהו שמבין בזה שלח פעם לקבוצה ברדיט למישהו עם בעיה דומה
חשבתי זה יעזור יותר ממני
שואל השאלה:
טנקיוו אני יעדכן אם זה עבד
אנונימית
סבבה בהצלחה
אבל לא מומחה ממש
אני סוגשל מבין ניסיתי כבר כמה פעמים
כן ברור