8 תשובות
שעות העבודה שלי אז זה לא בוקר
אני אוהבת את השקט שיש בשעה הזו
בצורה עייפה
לרקוד לקרן שמש
למה לקום בשעה כזאת
או מעייף או עם קור בעיניים שמרענן כזה
או בזמן חלום או באזקה
כיף
באותו הנושא: