14 תשובות
עד ארבע, חמש.
אני מסיימת ב5 וחצי לא יודעת כמה תקין אבל כע
15:00 יותר מאוחר מזה מיותר
אני מסיימת ב4 אז 4 נראה חי
לדעתי הכי מאוחר שאפשר לסבול זה 15:00
שואל השאלה:
^זה מדכא רצח לא? לחשוב שבזבזת את כל היום שלך על לשבת בכיתה
אני מסיימת בשלוש וחצי ומרגישה מדוכאת
אנונימית
16:00 גג של הגג
נפשית? 14:00
פיזית? 17:00
^מסכימה
וואלה אני הייתי מסיים באחד וחצי נראה לי אני כבר לא זוכר
בעיניי באופן בריא 14:00, אבל אני מסיימת ב16:00 וזה מעצבן אבל אני דיי סבבה אז לא יודעת
אני מסיים ב8 סו