6 תשובות
כע
לא נראלי את גם תזיעי מההליכה
לדעתי כן
שואל השאלה:
אז לשים סווטשרט או שזה לא כזה נורא? כי אם היה לי חם באמצע לסחוב את הסווטישרט כל הליכה זה מבאס
אז לשים סווטשרט או שזה לא כזה נורא? כי אם היה לי חם באמצע לסחוב את הסווטישרט כל הליכה זה מבאס
אנונימית
להליכה יהיה קר
ריצה לא
ריצה לא
שואל השאלה:
יצאתי עם גופיה ונעים קריר כזה אבל לא נורא
יצאתי עם גופיה ונעים קריר כזה אבל לא נורא
אנונימית
באותו הנושא: