6 תשובות
כע
לא נראלי את גם תזיעי מההליכה
שואל השאלה:
אז לשים סווטשרט או שזה לא כזה נורא? כי אם היה לי חם באמצע לסחוב את הסווטישרט כל הליכה זה מבאס
אנונימית
להליכה יהיה קר
ריצה לא
שואל השאלה:
יצאתי עם גופיה ונעים קריר כזה אבל לא נורא
אנונימית