8 תשובות
כן אני ישן
תלוי אם יש השלמות שינה או מה המצב של מחר בבוקר
תלוי אם יש השלמות שינה או מה המצב של מחר בבוקר
לא
לא כבר עדיף לך להישאר ער לדעתי
כן
אם אתה עייף רצוי
אם אתה עייף אז powernap של 20 דקות רק להתאושש. לשטוף פנים ולעשות כמה שכיבות שמיכה בשביל אדרנלין
באותו הנושא: