5 תשובות
וצודק
קצת חיים בסרט פשוט
כי יש חוקים.
בשביל לא ליצור כאוס ומצב של אי שליטה שהוא בעייתי צריך לצוטט להם.
האתר יכול להיות מהנה וכיפי וכל עוד נשמור על הכללים הכל יהיה בסדר, וזה עדיין כיף ומהנה.
בשביל לא ליצור כאוס ומצב של אי שליטה שהוא בעייתי צריך לצוטט להם.
האתר יכול להיות מהנה וכיפי וכל עוד נשמור על הכללים הכל יהיה בסדר, וזה עדיין כיף ומהנה.
לך לישון ילד
כי אין להם חיים אז הם לוקחים אותו ברצינות וכנראה שימחקו את התשובה שלי והשאלה שלך
באותו הנושא: