4 תשובות
שואל השאלה:
^^ אני לא אומרת את זה כי אני חדשה
אבל בעקרון לגעתי זה לא פיירכי גם אני אמשיך לעבוד בעבודה הזאת וגם אני אצטרך לעשות את זה במשמרות שלי.
אני לא חושבת שזה בסדר לזרוק את כל המשימות של הסגירה כשהיא לא עושה כלום
אנונימית
כאילו כן ככה זה ברוב העבודות
שואל השאלה:
אוי שכחתי
הנה תיקנתי
אנונימית
מה השאלה