12 תשובות
בפייסבוק יכול להיות טוב
תנסי גם בפייסבוק וגם באינסטגרם
שואל השאלה:
אני לא עוקבת אחריי אנשים בכלל בפייסבוק אוף
אנסה תודה לכם
כמה אתם חושבים שלגיטימי לקחת לשעה
אנונימית
65 לשעה אני חושבת
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
קבוצות בפייסבוק, אם יש לך אחים קטנים אז לבקש מההורים לפרסם בקבוצות וואטספ שלהם, פלאיירים בלוח מודעות עם המספר טלפון שלך.
תנסי לפרסם את עצמך ברשתות החברתיות
לשלוח בוואטצאפ לקבוצות וככה שיעבירו הלאה לאנשים
ובעיניי תקחי 70 לשעה
שואל השאלה:
אוף לצערי אין אחים קטנים וההורים לא יעזרו כי אני עוברת לעיר ממש רחוקה מהם
אין מכרים באיזור כאילו תכלס חוץ מהמורות שלי בתיכון שאולי הן יעזרו
אנונימית
שואל השאלה:
גם תתחשבו בזה שאני אגיע עם רכב לבית של התלמיד אם צריך
אנונימית
תיכנסי לקבוצות פייסבוק של העיר שלך ותפרסמי לשכנים תתלי מודעות בבתי ספר ותכני פלייר ותעבירי דרך חברות שאיתך בדירה וובתי ספר בעיר
תנסי להעביר בזום או דברים כאלה, אם את באה בתחבורה אז תגבי מחיר יותר גבוה "דמי נסיעה" , לדעתי בימינו לקחת מתחת ל70 עם נסיעות לא משתלם, יכולה לפנות בהודעה לטיפים
שואל השאלה:
תודה!
אנונימית