13 תשובות
אז תמכרי ב3 אלף
שואל השאלה:
תודהה
אנונימית
בתכלס אייפון כזה שווה 2200-1900
בעיניי תכתבי 2500 כזה או קצת פחות כדי שיהיה לאן להוריד
שואל השאלה:
קניתי אותו בשלושת אלפים וקצת
אנונימית
30 שקל
חבר שלי קנה אייפון 17 פרו מקס ב3500 ביד שנייה עוד שהיה יחסית חדש אז יהיה לך קשה למכור ביותר מ2000
אנונימי
בעיקרון אני חושב בסביבות ה2200-2400 אבל תבדוק כמה אנשים אחרים מוכרים
שואל השאלה:
בדקתי שחדש עולה בערך 3,400 ואנשים מוכרים את זה באלפיים פלוס פלוס אבל עם מצב פחות טוב ובלי קופסא
אנונימית
קצת פחות ממה שקנית
אח זה חדש זה עולה ככה^
אחי תראה במקרט פלייס זה המחירים גם זה רק 128 גיגה לא 200 ומשהו שזה עולה יותר
אז לכי על 2500-2800 כזה