11 תשובות
לא, יש אנשים שהמלחמה עשתה להם לא טוב..
אנונימית
לא קשור לאגו
אבל כן קשור לבן אדם שלא מבין כלום מההשיגים שהמלחמה יכולה להביא וכבר הביאה
לא חושב שיש יותר מדי קשר לאגו, אלא לידע , אדם שלא רוצה שהמלחמה תימשך ככל הנראה לא מבין מספיק את חשיבותה האסטרטגית ואת המגמה שבה היינו בעיתה
ממש לא, יש לא מעט סיבות ביטחוניות לרצות את הפסקת האש הזו, וגם לא בטוח ששווה לנצח במלחמה במחיר של הרס כלכלי מוחלט.
צריך לדעת להסתכל על העתיד הרחוק, ולא כאן ועכשיו.
אף אחד לא שמח שיש לנו הרוגים והמון הרס.
אבל היה יותר הרוגים והרס אם לא היינו תוקפים, ואם המלחמה תיעצר, לעתיד לבוא יהיו גם כן יותר הרוגים והרס אם לא נעצור את איראן שאחראית על חיזבאללה, חמאס, וחותים, והיא בפני עצמה, אם לא נעצור אותה אף אחד לא יהיה כאן.

כך שזה לא אגואוסטיות, אלא מחשבה חכמה לטווח הרחוק עבור כולנו.

לא חושב שזה קשור לשיין.
שואל השאלה:
נכון אבל לא רוצים שהמלחמה תמשיך בגלל סיבות אגואיסטיות

^ אני מדברת על אנשים שלא רוצים שתמשיך המלחמה

שיין קשור כי משלוחים יכולה להיות אחת הסיבות הבודדות למה מישהו לא רוצה שתהיה מלחמה עוד
אנונימית
לא,יש לנו חיים מעבר למלחמות
שואל השאלה:
^איזה חיים יהיו? אם לא נמשיך בלחימה יהיה לאיראן פצצת אטום
אנונימית
לא אגואיסט
סליחה באמת שהלימודים שלי חשובים לי
לא, כל אחד והדעה שלו פשוט מרגיש שלא השגנו שום מטרה מהחודש וכלום הזה