11 תשובות
לא
אני לא נגד בנות שיש להן אונליפנס
אני בעד שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה זה הגוף שלה והפרנסה שלה זה לא משהו שאמור להיות עניין של בן אדם אחר
יוצא כן, לחתונה? כנראה לא.
לא הייתי יוצא. יודע שלא מעט גברים כן.
בואו נראה, זה ביזוי של עצמה ושל הגוף שלה, זה פגיעה בחולי נפש שמוכנים לשלם בשביל התמונות האלה, זו פריצות וחוסר צניעות...
ממש אבל ממש לא
אין לי בעיה נגד בנות שיש להן אונלי אני אישית חושבת שזה זול פשוט כסף כנראה טוב אבל אני בטוחה שזה באה במחיר של חוויות לא נעימות חוסר כבוד עצמי החפצה ולא עתיד שהייתי רוצה שהיה לאנשים שאני אוהבת
בנות כאלה הן פתטיות וחולות צומי