29 תשובות
קיה פיקנטו

אף נהג חדש לא אמור לנהוג ברכב נוצץ ויוקרתי נתחיל מזה
מי אמר
אתה מקנא בבני 19 18 שנוהגים ברכבים יוקרתיים? יעני כאילו להיות כמוך עם רכב ברמת הגרוטאה או אפילו עם מוביט מותקן?
^לא מקנא אני מאוד נהנה עם הרכב שלי ולא צריך להיות עם דאגות על הראש, ולהפך אפילו מתעב רכבים "חדשים" מהסיבה הפשוטה שהם לא מדברים אליי, אבל לתת לילד בן 18 שרק עכשיו נהיה נהג רכב רציני זה טעות, אין לו ניסיון בנהיגה וכבר לתת לו רכב עם 200+ כוחות סוס? בהצלחה בלוויה
מה הבעיה? לא מבין את הנקודה שלך
דוגרי תהרוג אותי לא מבין את הנקודה שלך אין סיבה אחת מוצדקת לא לתת לבן אדם לנהוג על רכב חדש לא משנה אם הוא נהג חדש או לא. יש לך את הכסף? יש לך את הכסף לתחזק לטפל לשמור? תקנה. אל תגיד מה לעשות לו עם הכסף אין ספקטרום של "אף נהג חדש לא אמור לנסוע על ככה וככה" אין לזה ספקטרום חביבי הספקטרום נבנה מי שמקנאה באנשים שרואים שילד בן 18 יוצא מי פורש או מרצדס
א. ציינת שני רכבים שהם אוברייטד רציני אז אין במה לקנא
ב. עובדתית יש, הם עושים רק נזק הם דאווין של תראו אותנו, גורמים לתאונות בגלל חוסר הניסיון שלהם

זה כמו לתת לרוכב מתחיל אופנוע 1000cc מאשר 150cc

בול אותה נקודה


רכב ראשון צריך להיות ישן (בטיחותי יכול להיות אני לא רואה סיבה למה אבל), איטי מאוד וקל לתחזוק
טוב סליחה אני שמתי ליד 2 את הגולף gti שלי. בעיה אני נהג חדש והוא סטוק 2 ואני בן 19 אוי
יואוו איזה באסה עכשיו גם אני לא אשדרג את האוטו לcls500 444 כוחות סוס בסטוק כי אסור לי אני נהג חדש עזוב עזוב אתה צודק אני מוריד מוביט או "ב'" אני אקנה מזדה שלוש כי זה רכב איטי וקל לתחזוק. ליצן
אני ממליצה ממש על הסוזוקי sx4
יש לי את הרכב הזה והוא מצויין, יש לו שדה ראייה מאוד נרחב, הוא יחסית גבוהה וחזק ונחשב מאוד מאוד אמין, גם הדגמים הישנים יותר
^^אתה משווה גולף gti לרכבים כבדים באמת...?

עשה לי טוסה נו באמת
חחח כפרע עליך כשהרכב שלך הכנס לתוך מוסכים שיכניסו כל דבר וישנו כל דבר בלי לירשום את העידכונים לאוטו דבר איתי. עשיתי ממנו מתנה יפה של 550 כוחות סוס. אבל כן אתה פשוט כל כך מבין בזה שכשאתה שומע גולף אתה מסתובב כשיהיה לך רכבים כאלה תתפלצן ותגיד נע זה כלום. אבל כשאתה על גרוטאה ממליץ לך להוריד מוביט
בני 18 או אנשים בגילך הם אנשים שיש להם מתנות שהיית חולם בגיל 30 שיהיה לך
יש עכשיו מפגש nrnf חמישי הזה מוכן להראות לך את היפייפיה בפעולה אחת החזקות נתראה במסלול
^אוי אוי, אני פושע שעושה מה שבראש שלו ומסכן אחרים על הכביש והופך רכבים ללא חוקיים


ככה אתה נשמע פיזית, עצם זה שאתה עושה שינויים לא חוקיים (שהלוואי והיו כי אני בעד כל עוד זה חוקי) רק מראה למה אנשים כמוך אמורים להיות בלי רישיון ביחד עם אלה שנוסעים 30 על כביש מהיר
צחקת על הגולף מותר לי לעשות פול לקארד
משם לא אכפת לי מה תחשוב. גולף זה לא חלש. של זה לא חלש זה הכל בפנים
גולף סטוק זה חלש, זה שהפכת אותו לבלתי חוקי לא אומר שהוא לא חלש בכל מקרה
נגיד. אז אני לא אמכור אותו תודה על העזרה כי פשוט אמרת שלצעירים אסור רכב חזק אבל כן אקשיב לך אני לא אשפר לcls500
לא מאחל לך משהו רע, אבל במידה וחלילה תעשה תאונה ואני מקווה שלא תעשה, מאוד אשמח לראות אותך מול השוטרים על כך שנסעת ברכב לא חוקי ומאוד אשמח אם זה יסתיים בשלילת רישיון לשנה, כמובן מבלי נזק גופני לך או לפגוע במידה ויהיה
הכל טוב, אם זה קורה אני אחייך.
כי המקרה הכי גרוע זה. אשלם על האוטו של הנזק. הקחו לי את הרכב לגריסה קנס ושלילה.
ומה המשך? עדיין אחייך. אקנה רכב אשדרג אותו והמשיך
מקווה שתמשיך לחיות כי החיים חשובים מהכל ואני בעד מהירות, כל עוד זה נעשה בצורה חוקית

מה שאתה מתאר זה לא חוקי בכלל ו-או חוקי רק למסלול מירוצים, בא לך לקחת את זה למסלול? אני בעד! לא צריך להיות בן 25 בשביל זה, אבל לנסיעה בכבישי ישראל שיש משתמשי דרך נוספים? תסתפק ברכב נורמלי מה שנקרא daily
אופס סליחה
תודה על החינוך
לסכן אחרים זה לא משהו שאתה צריך להתגאות בו נקודה, בכל מקרה, כל זה מסתכם בתשובה חד משמעית, אל תהיו הבן אדם הזה^ ותנהגו ברכבים נורמליים כשאין לכם ניסיון מספיק בכביש
רגע תוסיפי גם שאל תקנו רכבים יקרים בגיל 18-24 כי יש אנשים שמקנאים!
24? אם יש לך את האופציה חד משמעית תעשה את זה, אפילו 22 אם יש לך, במיוחד אם אתה אחרי צבא

לפני כן? ממש לא
ואף אחד לא מקנא, אני שמח עם רכב אמיתי משלי שאני נהנה ממנו כל שבוע כל יום ויום מבלי לדאוג לדלק באופן קבוע