10 תשובות
נמאס לו
עוברת עליו תקופה מסוימת ומעדיף להיות יותר לבד ולהתרחק מכולם
יכול להיות שמעה משהו או שנפגע
קשה לו להמשיך עם הקשר.
ואלה אולי זאת את דיברת אם מישהו בטיקטוק
לא אכפת לו מספיק
יכול להיות מלא סיבות למשל לא נעים לו לומר לך את האמת בפנים אולי הוא נפגע אולי נמאס לו והוא מרגיש שאין חיבור אולי קרובים שלו ביקשו ממנו לנתק את הקשר הזה תנסי לשואל
קרה לי מתעלמים הוא פשוט מעדיף מישהו אחר או להיות לבד...
מיצה את הבן אדם
יש לי חברה שעוברת את זה עכשיו, סיפרה לי שחברה שלה מהעבודה יום אחד לפני שבועיים הפסיקה לענות להכל ומסננת אותה בפרטי בקבוצות ובקיצור בהכל. כששנייה לפני זה היא נפגשה איתה כרגיל. אמרתי לה שנחשף הפרצוף האמיתי שלה כי בן אדם שעושה את זה הוא השחקן הכי מזוייף שיש, וכשהוא עושה את זה, הפרצוף האמיתי שלו נחשף.