7 תשובות
היה מעלה לי בטירוף, ואומר לה מה שהיא מרגישה לנכון
הייתי נותן לה לשלם זה ממש פייר
למה שאני אשלם עליה אם זה לא בקטע רומנטי?
אנונימי
לא הייתי משלם
לא הייתי משלם
קודם כל, לא הייתי מגיע למצב שאני הולך למסעדה עם מישהי לא בקטע רומנטי, אבל תיאורתית לא הייתי משלם
אם הייתי הולך עם עם בת דודה שלי לדוגמה ואני הזמנתי אותה ואין לה הרבה כסף, כנראה שהייתי משלם בכל זאת. אם היא עדיין תרגיש נבוכה אולי הייתי משקר שניסיתי לשלם רק עליי אבל הייתה תקלה או אולי הייתי אומר לה שאני אוהב להרגיש גנמטלמן? וואלה לא יודע