6 תשובות
אני נורא אוהבת את אנימל קרוסינג
וקפטן טוד
ומריו מייקר
ומריו קארט
הוגוורטס לגאסי
זלדה
אנימל קרוסינג
אבל תלוי מה אתה אוהב
יש גםפוקינון וכולי וכולי

אני אישית ממש אוהבת המשחק של אטאק און טיטאן שיש להם
אני ספציפית מת על סופר סמאש ברוס אבל זה אם אתה מרבה לשחק עם חברים שלך
יש גם את לאויגי מינשין שזה משחק כיף ממש
מריו אודיסי
קירבי
פוקימון
zelda link awakening
echos of wisdom
xenoblade chronicles 3
metroid dread
metroid prime remastered
metroid prime 4