5 תשובות
וואי אני מצליח להבין אותך זה מעצבן רצח
תנסי רגע לעזוב את זה בצד לנשום עמוק ולהנות באילת עם חברתך.
שתחזרי הביתה תחשבי על הדברים האחרים ונסי לדבר עם השתי חברות האחרות שלך , אני בטוח שהן לא עשו את זה בכוונה אולי ככה את פשוט מרגישה, אולי הן לא שמו לב שהן לא איתך?
תנסי רגע לעזוב את זה בצד לנשום עמוק ולהנות באילת עם חברתך.
שתחזרי הביתה תחשבי על הדברים האחרים ונסי לדבר עם השתי חברות האחרות שלך , אני בטוח שהן לא עשו את זה בכוונה אולי ככה את פשוט מרגישה, אולי הן לא שמו לב שהן לא איתך?
תנסי להעסיק את עצמך בדברים אחרים
אני יודעת שזה קשה אבל כל פעם שעולה לך המחשבה תעבירי את המחשבה למשהו אחר
אני יודעת שזה קשה אבל כל פעם שעולה לך המחשבה תעבירי את המחשבה למשהו אחר
אל תדאגי את תהני גם איתם כשאת תחזרי
פשוט תעיפי את הטלפון הצידה ותהני איתה
שואל השאלה:
זה פשוט כלכך מפריע לי שאני יודעת שזה שהם נפגשות זה לא משהו רע בכלל וזה אפילו טוב ונורמלי אבל זה ממש מציק לי משום מה
זה פשוט כלכך מפריע לי שאני יודעת שזה שהם נפגשות זה לא משהו רע בכלל וזה אפילו טוב ונורמלי אבל זה ממש מציק לי משום מה
אנונימית
באותו הנושא: