התחברות
הרשמה
אני יחסית לא עצמאי בחיים ואני רוצה להתפתח בן 20 ואני עומד להתחיל תואר. האם לגור בבית או באוניברסיטה?
אני רוצה את האתגר ואת ההתפתחות האישית אבל אני לא רוצה שהעובדה שאני לא בבית תפגע לי בציונים ובלימודים.
6 באפריל 2026, 00:00
לימודים אקדמיים
בגרות
פיתוח עצמי
לגור לבד
18
תשובה אחת
צא מהבית אתה לא מבין איך תהיה שמח
ה
האנה בייקר~
באותו הנושא:
אני יחסית מפורסם, ואני הולך מחר לכיכר החטופים, אם יבקשו ממני תמונה לחייך?
מה לעשות אם אין לי חברים ואני רוצה לגור לבד, ולהיות עצמאית בכל דבר?
אתם אנשים עצמאים? בחיים שלכם....
אני מעל גיל 18 , ואני בן אדם עצמאי, סתם רוצה לשתף ולשאול.
אני יחסית גבוהה ואני מרגישה שאני בחיים לא אמצא מישהו, זה קרה לעוד מישהי?
איזה גיל לדעתכם אין דאגות בחיים ומספיק עצמאיים בשביל להנות וזה?
היי, אני בן 15 ואני רוצה להתחיל להיות עצמאי ולשנות את תוחלת חיי.
אני רוצה כבר לצאת לחיים עצמאים
יש לי מישהו בבית ספר שהוא זמר יחסית מוכר ואני ממש רוצה אותו ולא דיברנו בחיים מה אני עושהה???
יש לי עששת ואני לא רוצה ללכת לרופא שיטפל בזה יש דרך לטפל בזה באופן עצמאי?
לפי דעתכם בן 16 יכול לחיות כעצמאי בחיים?