6 תשובות
שואל השאלה:
^ מרגישים הבדל?
אנונימית
יש הבדל
היא פחות מרגישה אחידה
יותר מתפוררת וקשה כזאת
היא דביקה יותר, וכן יש הבדל בטעם מן הסתם..
אבל זה ממש לא רע לפסח
דווקא היא ממש לא רעה
לדעתי זה לא משהו בכלל
אבל אני לא אוהב פסטה כשרה לפסח בכללי
מחר