12 תשובות
אין כזה הבדל בינהם
עדיף פרו
באמת שאין הבדל הרגילות הכי טובות והיה לי את כולם וחזרתי לרגילות הן גם הכי נוחות
איירפודס 2 פרו עם הגומי הכי טובים עזוב אותך שטויות
לא הייתי אף פעם עם רגילות אני רק יודע שאני מת על הפרו הן מאוד טובות
גם הדור ראשון וגם השני אז הייתי קונה אותן שוב היה לי כבר 3
גם הדור ראשון וגם השני אז הייתי קונה אותן שוב היה לי כבר 3
אל תשקיע
שואל השאלה:
סתיוית
היה לך את כולם? כולל הפרו?
סתיוית
היה לך את כולם? כולל הפרו?
איירפודס 4, זה להוסיף עוד קצת כסף ולי יש אותו וזה מטורף באמת. או 3 זה תאכלס אותו דבר.
לא מזמן עברתי לפרו 3 (אחרי שהייתי כמה שנים עם פרו 2 ואוזניות אחרות)
והם ממש טובות, נוחות, יושבות טוב בריצות/אימונים והאיכות סאונד נהדרת (וסוללה שמחזיקה לי אישית כמה ימים טובים עד שאני שם לב שצריך להטעין)
והם ממש טובות, נוחות, יושבות טוב בריצות/אימונים והאיכות סאונד נהדרת (וסוללה שמחזיקה לי אישית כמה ימים טובים עד שאני שם לב שצריך להטעין)
שואל השאלה:
אמרו לי ש4 הכי גרועות
אמרו לי ש4 הכי גרועות
ה4 לדעתי נחשבות לפשוטות ומה שנקרא 'אנטרי'
אני אישית ממליץ על הפרו 3 אם באמת יש לך שימוש באוזניות שהוא מעבר ל1-2 שעות ביום
אני אישית ממליץ על הפרו 3 אם באמת יש לך שימוש באוזניות שהוא מעבר ל1-2 שעות ביום
יש לי ארבע הם גרועות
באותו הנושא: