10 תשובות
כן אין משלוחים
גם לי זה ככה
דואר ישראל הפסיק את הפעילות שלו במלחמה
אין משלוחים
דואר ישראל לא הפסיקו למה סתם להגיד
וחברות כאלה הרבה פעמים עושות בעיות תשלחי להם אימייל מה קורה עם החבילה
וחברות כאלה הרבה פעמים עושות בעיות תשלחי להם אימייל מה קורה עם החבילה
^הם הפסיקו, אני עובד בחלוקת דואר הם לא מעבירים חבילות לתאי דואר בשלב זה
אה אז אולי אתה בצפון? אני במרכז ושולחת חבילות ומקבלת כרגיל
כן אני בצפון ואני כבר לא בעבודה מעל לחודש וחצי בגלל זה
אז אם את מהצפון זאת הסיבה כנראה אבל תשאלי אותם בכל זאת
^אני בן אבל אני יודע את זה
באותו הנושא: