10 תשובות
כן מה השאלה. אין הרבה ספרים בעיברית
כן למה
שואל השאלה:
עדכנתי את השאלה
^אני לא אבל אולי אחרים
כרגע תיארת אייפד
מה ההגיון לשים אפליקציות ומוזיקה בקינדל
כן למה לא אבל לספרים מן הסתם
לא רואה טעם לקנות את הקינדל עצמו אפשר פשוט להוריד את האפליקציה לטלפון או לטאבלט
לא הייתי קונה
אפשר לקרוא ספרים במכשירים אחרים, אני בכלל הכי מעדיפה לקרוא כשהם בידיים שלי
בשביל ספרים
אבל הכי כיף ספר אמיתי
אם את הולכת לחול או משהו תביאי
הקינדל שלי זה הקנייה הכי חכמה שעשיתי
אבל זה שווה רק כי אני קוראת באנגלית ויחסית מהר ונרשמתי לדיל של kindle unlimited
משלמים 40 שקלים בחודש ומקבלים ספרייה אין סופית של ספרים