9 תשובות
כן זה כזה פרדוקס מעצבן
חשיבה יפה
וואו כמה מהות אני overstimulated עכשיו
וכן זה אכן פרדוקס מעצבן
אנונימי
אימון מביא יותר אנרגיה ולכן לאט לאט משתפרים. זה כמו לקנות משהו בשקל ולמכור בעשרה שקלים
אימון מביא לך יותר אנרגיה לטווח הארוך, האנרגיה שאתה מבזבז על האימון אחר כך תחזור בהמשך (למשל בתוצאות של האימונים הבאים).
אתה ההוא של העיוורים והקקי?
בשביל להתאמן צריך אנרגיה וככל שאתה מתאמן יותר השרירים שלך גדלים ואז אתה יכול לייצר יותר אנרגיה בזמן קצר יותר ככה שאתה תקבל יותר אנרגיה ממה שאתה צורך
אנונימית
שואל השאלה:
אם אתה הבאטמן האחד שהוא מגניב, זה אומר שאצה היחיד שמגניב? הרי אתה האחד
מחשבות מקלחת.
אימון מביא אנרגיה?? אני הולכת לישון אחרי