5 תשובות
איכ למה זה קיים בכלל
שואל השאלה:
אבל איזה כוח יוצא להם מלהשיג מידע של ילדים באינטרנט?זה לא סתם להיות רע?
אנונימי
איך מדווחים?
אנונימי
ומה זה 'העשר'?
אנונימי
שואל השאלה:
מה יוצא להם מלעשות את זה?אני כיאילו לא מבינה את הפואנטה של לפרוץ ככה לאנשים לפרטים,מה הם עושים עם המידע?ולמה השם "העשר"?
אנונימי