8 תשובות
אתה לא קטין יותר מזל טוב
ביטוח לאומי מס הכנסה
בערך הכל

אתה יכול לקנות אלכוהול, סיגריות ופיס
אתה אחראי על עצמך
אתה משלם מיסים
אתה יכול להצביע
אתה יכול לשחק במשחקי מחשב 18+, וגם לראות סרטים כאלה
אם אתה עושה עבירה פלילית זה כלא רגיל ולא של נוער ואם תופסים אותך עושה סמים זה כלא
לחתום על חוזים נגיד אם אתה רוצה להשכיר דירה, אם אתה רוצה לעשות צוואה
בנק בלי גישה להורים, אפשר לקחת הלוואות,בלי המגבלות של קטינים, אם אתה נכנס לחובות וכזה זה עלייך לגמרי ומתחיל להיות לך דירוג אישי בבנק.
בעבודה יש כל מיני דברים נגיד אפשר לעבוד משמרות בכל שעות הלילה ומעל הכמות שעות שמותר לקטינים וכל זה
להכנס למקומות של18+( מועדונים ברים וכזה)
אתה יכול לתבוע אנשים ואפשר לתבוע אותך ואם אתה עושה משהו פלילי העונש יותר חמור
אם אתה נכנס לכלא זה כלא של מבוגרים לא של נוער, ככה גם באישפוז פסיכיאטרי
צריך לשלם מיסים, ביטוח לאומי,קנסות וכל זה
לא צריך אישור הורים לטוס לחול
אתה יכול לפתוח עסק על שמך, לקנות דברים על שמך נגיד רכב/בית
אפשר להצביע בבחירות
להתחתן,להגיע למצב שאתה צריך לשלם מזונות
^^^וואו איזה עידוד, כמה התרגשות
תאורטית אולי מה שאמרו מעלי
אבל תכלס אין הרבה הבדל
אם אתה בבית ספר לפחות
אנונימית