9 תשובות
באמת עדיף לא לעבוד
אנונימית
לא נראה לי שהיא תפטר אבל היא צודקת היית צריך לעדכן
זה סתם מכתים אותך בתור חסר אחריות לא נראה לי שתפטר על זה
אם אותי לא מפטרים אחרי ש4 פעמים רבתי עם לקוחות ונטשתי קופה אז אתה תהייה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
האמת שכבר הוכתמתי כחסר אחריות שמספר פעמים לא הגעתי בזמן למשמרת ואיחרתי לפתיחות
האמת שכבר הוכתמתי כחסר אחריות שמספר פעמים לא הגעתי בזמן למשמרת ואיחרתי לפתיחות
אנונימי
שואל השאלה:
אתמול היא עשתה לי שיחה על זה
אתמול היא עשתה לי שיחה על זה
אנונימי
א. זה נחשב אילוץ, זה שזה ידוע לא אומר שהיא צריכה לדעת התפקיד שלך להגיד.
אז חבל מאוד שאתה ממשיך לפעול ככה אחריותך כעובד לעדכן ולהתאמץ
שואל השאלה:
אז לפי התגובה שלה אני יפוטר?
אז לפי התגובה שלה אני יפוטר?
אנונימי
באותו הנושא: