9 תשובות
אני גם עם שיער כזה ואני אוהבת את המוצרים של curls power אני שמה את המוס והוא מושלם
וחופפת עם קרליין
וחופפת עם קרליין
שואל השאלה:
אני כרגע חופפת עם סתם שמפו של כיף וכל בוקר אני מרטיבה את השיער מסרקת ושמה קרם תלתלים של פנטן אבל השיער שלי נראה זוועה ככה ואני חייבת למצוא שגרה
הכל אצלי פריז ולא מוגדר
אני כרגע חופפת עם סתם שמפו של כיף וכל בוקר אני מרטיבה את השיער מסרקת ושמה קרם תלתלים של פנטן אבל השיער שלי נראה זוועה ככה ואני חייבת למצוא שגרה
הכל אצלי פריז ולא מוגדר
אנונימית
יש את curl power כמו שאמרו לך חברה שלי משתמשת בזה
שואל השאלה:
ןאיך לעצב אותו? אני שוקלת לעשות דירוג אבל כשאני מסדרת את השיער במה להשתמש? קרם? מוס? דפיוזר?
ןאיך לעצב אותו? אני שוקלת לעשות דירוג אבל כשאני מסדרת את השיער במה להשתמש? קרם? מוס? דפיוזר?
אנונימית
תלוי אם את מכוונת למראה יותר מתולתל או יותר גלי, למראה יותר מתולתל הדירוג יעזור לך כי הוא ייתן לך ווליום יפה ואני שמה למראה מתולתל גל/גלייז ואז מוס ואז עושה עם דיפיוזר
שואל השאלה:
אני רוצה יותר לכיוון המתולתל וממד באנלי הרבה ווליום בעיקר למעלה שאין לי בכלל
איזה מוסים טובים? ישלי את של סאקרה
אני רוצה יותר לכיוון המתולתל וממד באנלי הרבה ווליום בעיקר למעלה שאין לי בכלל
איזה מוסים טובים? ישלי את של סאקרה
אנונימית
אני משתמשת בכל המוצרים של curls power ומרוצה, אם את רוצה ווליום אז גם תעלימי את השביל באמצע (אם יש לך) ותעשי שיער בלי שביל ואז בכלל יהיה לך נפח
שואל השאלה:
תודה!!
תודה!!
אנונימית
pro hair.
באותו הנושא: