התחברות הרשמה

מה אתם חושבים עליי לפי הפינטרסט? (בביו)

31 במרץ 2026, 00:18
pintrest    
4 תשובות
שאת נראית ממש מגניבה
ח
חופשית.
שואל השאלה:
אמגג תודההה (אני בן אבל תודהה3:)
*
*קולות של רוק מתקדם ב13/8*
שאת ילדת סנטר
אנונימית
שאתה אחד המגניבים
B
Black pink
באותו הנושא:
לכתוב בביו פה בסטיפס את הפינטרסט שלי זה מוזר?
מה הייתם חושבים על מישהי (בשכבה שלכם נגיד) עם דגל ישראל בביו שלה?
מה זה הפינטרסט הזה שכולם חופרים עליו ?
מה אתם חושבים על המשפט שלי בביו פה
מה הייתם חושבים על מישהי שרשמה בביו follow me before Im hot and famous
מה אתם חושבים על אנשים שכותבים בביו she/her?
מעניין אותי מה אתם חושבים שהפינטרסט שלי אומר עליי
מה אתם חושבים על הפינטרסט שלי?
מה אתם חושבים על הפינטרסט שלי?
מה אתם חושבים על ילדה בת 12 ששמה דגל גאווה בביו וכתבה she/her?
מה אתם חושבים על נשים שכותבות בביו she/her?