התחברות
הרשמה
הזמנתי ג'פניקה בוולט והיה לי קוץ של דג בתוך הסושי. אני אמורה להתלונן או משהו או שזה בטוח להמשיך לאכול?
29 במרץ 2026, 17:17
משלוחים
הזמנות
wolt
קניות ברשת
3 תשובות
תתלונני
זה לא בסדר
r
repnanna
כדאי להתלונן
ה
הטוב75
תתלונני ויביאו לך חדש
פ
פאטימה .
באותו הנושא:
הזמנתי משהו בוולט והיה כתוב עשרים דקות ופתאום כתוב אלף מה זה אומר
הזמנתי לפני 50 דקות אוכל בוולט ועדיין לא הגיע
הזמנתי וולט והשליחה הייתה עם מסיכה, לזרוק את האוכל?
הזמנתי משהו בוולט והגיעה מנה שונה ממה שהזמנתי איך יוצרים קשר עם וולט?
השליח בוולט יכול לראות מה הזמנתי?
אפשר לדווח לוולט על מסעדה שלא הזמנתי דרך וולט?
רבע ממנה של סושי שהזמנתי מפורקת הזמנתי בוולט יש אפשרות לקבל זיכוי?
מה עושים אם הזמנתי מקדולנס בוולט ולא הגיע לי ורשום שזה הגיע ואין מענה מאף אחד
בוולט הזמנתי תוספת לאוכל שחשבתי שלא הזמנתי אבל בסוף כן הזמנתי את התוספת הזאת בטעות
אם הזמנתי בוולט מוקפת בלי כרוב ושמו לי עם, יביאו לי החזר?
הזמנתי מקדונלדס בוולט לאיסוף עצמי ואני בעזריאלי ואני לא בטוחה שזה לסניף הזה מה אני עושה?