9 תשובות
זה היה בסדר לפתוח אינסטגרם כבר בקשר... לנתק אותך מתקשורת חיצונית זה קרייזי. ובלי קשר אם נפרדתם את כבר לא אחראית אליו או לרגשות שלו ויכולה לעשות מה שתרצי
תורידי מייד
מי הוא שיגיד לך למחוק ?? ואיך הוא ידע אם לו בעצמו אין אינסטגרם
מי הוא שיגיד לך למחוק ?? ואיך הוא ידע אם לו בעצמו אין אינסטגרם
זה לא תקין אחות..
זה לא בעיה שלו מה את עושה כבר
את יכולה לפתוח, חוץ מזה שזה גם יהיה עסקי
זה לא בעיה שלו מה את עושה כבר
את יכולה לפתוח, חוץ מזה שזה גם יהיה עסקי
כולה רשת חברתית הכל בסדר את יכולה לפתוח
שואל השאלה:
כן אבל אני מכבדת אותו ואני לא רוצה שזה יראה כאילו אני מחכה לזה שהוא יפרד ממני כדי שאני אוריד
כן אבל אני מכבדת אותו ואני לא רוצה שזה יראה כאילו אני מחכה לזה שהוא יפרד ממני כדי שאני אוריד
אנונימית
שיראה, זה נטו בראש שלך וגם לא החלטה שלו אם יהיה לך או לא
שואל השאלה:
אבל עדיין אני מכבדת אותו
אבל עדיין אני מכבדת אותו
אנונימית
תקשיבי לגמרי מובן שאת חוששת איך זה יראה מבחינתו, אבל תזכרי את לא חייבת לפגוע בו או להוכיח משהו. אם את רוצה להחזיר את האינסטגרם בשביל התחביב שלך והעוגות, את יכולה לעשות את זה מתי שאת מרגישה מוכנה. אולי תתני לעצמך כמה ימים עד שתהיי רגועה
שואל השאלה:
כמה ימים נראה לך?
כמה ימים נראה לך?
אנונימית