10 תשובות
כנראה זה קשור לרולים ובכל מקרה בשרת הזה זה מאגר של כל החולי נפש המאושפזים בישראל, אז לא ממליץ להיכנס לשם
אל. פשוו אל. כולם שם חתיכת שר*טות. מתחילים לקלל על כלום. מילה עוד שנייה הייתי באה אליהים הבייתה זה רייגבייט מטורף בלי סיבה כאילו. תרתי משמע בלי סיבה
שואל השאלה:
^וואי הרגת אבל זה סתם מסקרן אותי כי חברה אמרה
^וואי הרגת אבל זה סתם מסקרן אותי כי חברה אמרה
^^ זה הכיף אבל יש שם את הריבים הכי מצחיקים בעולם
זה השרת הכי שבור שיש לא הפסדת יותר מידיי
מה זה tgi?
^זה יוטיובר
מה יש בחדרים האלה?
למה בשבע בבוקר ברו
לדעתי אלוהים מנסה לשמור עלייך ואת צריכה להגיד תודה שזה לא מכניס אותך לחדרים במקום שכוח האל הזה
באותו הנושא: