3 תשובות
אני הייתי הולכת על הנייק אייר, הן פשוט יפות ואני ממש אוהבת אותן.
שואל השאלה:
גם אניי אבל הקטע שאני עם הסוג הזה כבר 7 שנים!
גם אניי אבל הקטע שאני עם הסוג הזה כבר 7 שנים!
אדידס
באותו הנושא: