7 תשובות
אני נותנת להם דקה עכשיו
הם שולחים אבל יש הפסקות ארוכות בין לבין
הם שולחים בצרורות ובדרכ בשעות שהן איידס במוח בשביל להרוס לנו את השינה
לדעתי כי הולכים להפסקת אש
ואת צודקת זה באמת המון שעות
שלא תחשבי שאין להם
יש להם לדעתי
אנונימי
מנסים לחסוך בטילים אין להם הרבה
אנונימי
אוכלים ארוחת עיד אל פיטר
רק דיברת