5 תשובות
ספוטיפיי
אישית זה פשוט יותר נוח לי
אישית זה פשוט יותר נוח לי
ספוטיפיי פרימיום הכי כיף לדעתי.
נוח ממש ואפשר לעשות מלא דברים כמו בלנד וג'אם עם חברים.
(לא יודעת אם אפשר באפל מיוזיק)
נוח ממש ואפשר לעשות מלא דברים כמו בלנד וג'אם עם חברים.
(לא יודעת אם אפשר באפל מיוזיק)
ספוטיפיי
לפי מה שהבנתי אפל מיוזיק איכות יותר טובה שומעים את הסאונד טוב יותר אבל ספוטיפיי באמת יותר נוח היה לי פעם אפל מיוזיק וזה לא משתווה בנוחות כמו ספוטיפיי
לא זה ולא זה. אני באפליקציה שנקראת music player
באותו הנושא: