7 תשובות
כי שינו את זה פעם היה צריך 3
אסור את כל ה4
לפי מה שאני יודעת את לא יכולה,
ובכללי צריך לבחור 3 סעיפים בקצרות אבל אנחנו בוחרים 2 כי זה הקלה שנשארה (עוד מלפני המלחמה עם איראן)
שואל השאלה:
אז השנה זה יהיה 2 שאלות שייחשבו שאלה? ולמה אי אפשר בעצם לעשות את כל הארבע עבור 2 שאלות? זה כמו שאני אעשה את כל השאלות בפרק אחר
אנונימית
2 סעיפים בשאלה הראשונה יחשבו כשאלה.
ואלו ההנחיות גם אני הייתי מעדיפה לענות על כל הסעיפים ושזה יחשב לי כ2 שאלות
בעיקרון לא, אבל אולי עם המיקוד החדש עם ההקלות כן
שואל השאלה:
אני יכולה לעשות את כל ה4 בשביל שתי שאלות?
אנונימית
את צריכה לעשות 2/4 ושתיים נחשב כשאלה אחת
אנונימי