10 תשובות
מה לעזאזל קראתי
לא יש הקלות
למרות שמתמטיקה היא תמיד נאצית
למרות שמתמטיקה היא תמיד נאצית
אנונימי
שואל השאלה:
אם אתה מתרגל בגרויות אתה תדע הכל אבל הבנתי מכאלה שתרגלו, קיבלו פחות מ-70 בבגרות הזו
אם אתה מתרגל בגרויות אתה תדע הכל אבל הבנתי מכאלה שתרגלו, קיבלו פחות מ-70 בבגרות הזו
אנונימי
לאא יש הקלות
לא היה קשה שנה שעברה
א. לא משתמשים בהקשר הזה במילה "נאצית"
ב. יש הקלות
ג. זאת לא בגרות כזאת קשה כל עוד מבינים את החומר ולא משננים אותו
ד. קיץ 2025 הייתה בדיחה
ב. יש הקלות
ג. זאת לא בגרות כזאת קשה כל עוד מבינים את החומר ולא משננים אותו
ד. קיץ 2025 הייתה בדיחה
שואל השאלה:
לפי מה שהבנתי בנו את הבגרות כבר לפני חודשיים, כך שהיא לא מובנית לרמה של אחרי תחילת המבצע... בושה שהוסיפו לנו רק רבע שעה זמן והגבלת פרקים שגם ככה לא תעזור כי מי בוחר גם הסתברות וגם סדרות ומוותר על עוד פרק?
לפי מה שהבנתי בנו את הבגרות כבר לפני חודשיים, כך שהיא לא מובנית לרמה של אחרי תחילת המבצע... בושה שהוסיפו לנו רק רבע שעה זמן והגבלת פרקים שגם ככה לא תעזור כי מי בוחר גם הסתברות וגם סדרות ומוותר על עוד פרק?
אנונימי
שואל השאלה:
דיברתי על בגרות חורף 2026 לא קיץ 2025
דיברתי על בגרות חורף 2026 לא קיץ 2025
אנונימי
יש כאלה
בן זוג שלי השתמש בזה כשהייתה את אותה הטבה בקורונה
אתה רוצה שהמבחן יהיה בדיחה? לא הבנתי מה קורה כאן
קיבלת בערך כל הטבה שווה
בן זוג שלי השתמש בזה כשהייתה את אותה הטבה בקורונה
אתה רוצה שהמבחן יהיה בדיחה? לא הבנתי מה קורה כאן
קיבלת בערך כל הטבה שווה
שואל השאלה:
מה הבעיה עם תלונתי? עובדים קשה כל השנה, ובסוף אנחנו מגיעים לבגרות כמו חורף 571 שלא היה בגרות מגעילה ומתנשאת כמוה עד היום... (פתרתי את רוב הבגרויות מ-2016 אז אני יודע) זכותי להתלונן על רמת הבגרות שלא תואמת לשום בגרות שהייתה קודם.
בנוסף, אי אפשר ללמוד בזום והכיתה שלי היא בפיגור בחומר, והגעתי למצב שאני צריך ללמוד חלק מהחומר לבד... לדעתי מגיע קצת יותר קרדיט והקלות (לפחות במיקוד) לתלמידים מאשר 2 רמזים עלובים במיקוד.
מה הבעיה עם תלונתי? עובדים קשה כל השנה, ובסוף אנחנו מגיעים לבגרות כמו חורף 571 שלא היה בגרות מגעילה ומתנשאת כמוה עד היום... (פתרתי את רוב הבגרויות מ-2016 אז אני יודע) זכותי להתלונן על רמת הבגרות שלא תואמת לשום בגרות שהייתה קודם.
בנוסף, אי אפשר ללמוד בזום והכיתה שלי היא בפיגור בחומר, והגעתי למצב שאני צריך ללמוד חלק מהחומר לבד... לדעתי מגיע קצת יותר קרדיט והקלות (לפחות במיקוד) לתלמידים מאשר 2 רמזים עלובים במיקוד.
אנונימי