7 תשובות
כן בטח חייבת לדווח
כן חובת דיווח
שואל השאלה:
למי ואיך ? להתקשר למיטב?
אנונימית
את צריכה לדווח על כל תרופת מרשם שאת לוקחת
יש תא איחסון מקורר למזרקי אינסולין, את יכולה לקנות כזה ולקחת אותו שם
כן^^
שואל השאלה:
למי אני מדווחת עכשיו? אני צריכה את זה איתי ביום גיוס כדי להזריק באותו השבוע למי להגיד את זה
אנונימית
תפני למוקד הכללי שלהם *1111^