7 תשובות
כן בטח חייבת לדווח
כן חובת דיווח
שואל השאלה:
למי ואיך ? להתקשר למיטב?
למי ואיך ? להתקשר למיטב?
אנונימית
את צריכה לדווח על כל תרופת מרשם שאת לוקחת
יש תא איחסון מקורר למזרקי אינסולין, את יכולה לקנות כזה ולקחת אותו שם
יש תא איחסון מקורר למזרקי אינסולין, את יכולה לקנות כזה ולקחת אותו שם
כן^^
שואל השאלה:
למי אני מדווחת עכשיו? אני צריכה את זה איתי ביום גיוס כדי להזריק באותו השבוע למי להגיד את זה
למי אני מדווחת עכשיו? אני צריכה את זה איתי ביום גיוס כדי להזריק באותו השבוע למי להגיד את זה
אנונימית
תפני למוקד הכללי שלהם *1111^
באותו הנושא: