4 תשובות
פסיכולוגית
למה, את חושבת שיש לך?
אנונימי
שואל השאלה:
כן אבל אני לא מאובחנת אז לא רוצה לקפוץ למסקנות
דרך איבחון, אל תנסי וזה מאוד חכם שאת יודעת שאין צורך לאבחן את עצמך
אני תמיד פה כדי לדבר או לעזור :)
ברור לא מאבחנים את עצמנו...
ממליץ על פסיכולוג\ית
אם את צריכה עזרה בפרטי בכיף!
אנונימי