7 תשובות
למה דיברת
רק דיברת
אף פעם לא אומרים את זה אחי
יש לך מזל שכתבת את זה באנונימי...
כי הם רוצים לגרום לאנשים לצאת ואז לירות כדי להגדיל סיכוי פגיעה
כולל עכשיו היה 3 מהבוקר, על מה אתה מדבר
היית חייב לדבר?