18 תשובות
האישה
שניהם באותה מידה? אן מי שכל הזמן בבית. לא משנה מי זה יהיה.
תלוי
רוב הנשים יודעות להכין אוכל פרקטי וטעים
אבל גברים יודעים להכין בשר טוב ושטויות כאלו
זו הכללה כי זה באמת ממש ממש תלוי
מי שנהנה מזה
אם שניהם סובלים אז שיתחלקו שווה בשווה במטלות הבית
מי שיש לו זמן וכוח
זה לא תפקיד מגדרי אין קשר
מי שאוהב יותר
שניהם ומי שרוצה
מי שיודע לבשל יותר טוב מן הסתם
לא משנה.
הגבר יכול לבשל האישה יכולה לעבוד או להיות עם הילדים.
בסופו של דבר זאת בחירה.
מי שפנוי יותר
מה?
מי שיודע או רוצה
מי שנהנה, מי שמבשל יותר טוב.
לי כיף לבשל לו, והוא נהנה לאכול מה שאני מכינה (וגם אוהב שמכינים לו השייח סעודי שלי חח)
מי שיודע לבשל יותר טוב
השאלה הזאת לא מנוסחת טוב, לדעתי האישה זה יותר הגיוני שהיא תבשל בבית יותר מהגבר כי היא יותר בבית אבל בעיקרון מי שביניהם מגיע ראשון לבית צריך לבשל.
להכין ביחד בשת"פ בלי נדר
מי שיודע לבשל
מי שיכול ורוצה
מי שיכולה ורוצה