13 תשובות
יכבדו
יכבדו
יתעקשו
יכבדו, אבל כן חשוב לדעת מתי צריך להתעקש ולהילחם על הקשר וזה תלוי בסיטואציה בתכלס
זה מאוד תלוי בנסיבות
אני מניחה שהייתי רוצה התעקשות, רק כדי לראות שהזוגיות הזאת לא היתה סתם ובאמת יש לו רגש ואכפת לו ממני
יכבדו, אבל יידרשו שיח או הסבר. כלומר הם לא יכולים להתעקש על מערכת יחסים אם אני רוצה להיפרד, אבל אני חושבת שגם הייתי רוצה שזה לא יהיה סתם ביי, שיהיה דיבור על הסיטואציה
יכבדו
ברור שיתעקשו , אתם בזוגיות לא מוותרים כל כך מהר
שואל השאלה:
קצת ילדותי לא? ^
אנונימית
בהחלט כן
הייתם בזוגיות , הייתה בניכם אהבה? למה שתוותרו על זה
פותחים שיחה ופותרים במידה ולא הולך ממשיכים הלאה אבל לא מוותרים בכזאת קלות
^^כן זה בוגר לדבר על הרגשות, כי הייתם במערכת יחסים ומגיע לצד השני לדעת מה קורה במערכת, כי זה מערכת דו צדדית, אתה לא מדבר אל קיר
למה הצפייה היא שאם תסיים מערכת דו צדדית הצד השני יהיה חסר אכפתיות כלפייך?
אנונימית
שילוב של שניהם
תלוי למה אני רוצה להיפרד