9 תשובות
בתכלס רפואי, לצאת על פציעה זה הכי קל
נפשי
נפשי
שואל השאלה:
מה להגיד
אנונימי
שאתה לא מרגיש שאתה יכול להמשיך בקרבי
תגיד שאתה מפחד ושיש לך התקפים
לחפור לחפור לחפור למפקדים שלך ולא לוותר
לשכנע אותם שאתה אובדני (אל תפגע בעצמך)
הצבא מפחד מחיילים אובדניים שיש להם נשק
תתעקש לראות קב"ן
תראה מצוקה, נשמע אגב שבאמת אתה חווה מצוקה מסוימת
בדיקת הצורך אפשר להתייעץ עם עורך דין, אם יש לך את האמצעים הכלכליים. זאת תכלס הדרך הכי טובה
מי שלא רוצה להיות לוחם, לא יהיה לוחם תגיד למפקד שלך וכנראה ישימו אותך בתפקיד תומכ"ל בחיל