5 תשובות
4-5 אם כזה טם שותים טוב
10, בהנחה שבממוצע כל אחד צריך חצי בקבוק כדי להשתכר
זה יצא בסדר כי יש כאלה ששותים יותר ויש פחות
זה יצא בסדר כי יש כאלה ששותים יותר ויש פחות
אנונימית
^תודה, אני מומחה בלהיות לא פרופורציונלי
עריכה: *קולות שלי לא קורא את כל השאלה ורואה שרק 10 שותים *
אני מניח שכזה 6
עריכה: *קולות שלי לא קורא את כל השאלה ורואה שרק 10 שותים *
אני מניח שכזה 6
שואל השאלה:
זה המספר הכי לא פרופורציונלי ששמעתי בלי להעליב
זה המספר הכי לא פרופורציונלי ששמעתי בלי להעליב
אנונימית
מניח שכזה 25, אולי יותק או פחות, תלוי במי בא
באותו הנושא: