10 תשובות
מחרימים אתכם
כן
לא מעניינים
כמה זה עצוב שאם אין שיגורים שואלים אם קרה משהו
טבריה מוגנת
אנונימי
קודם כל ברוך השם.
דבר שני באופן כללי בכל הארץ היה שקט יחסי לאחרונה, מאמינה שהיכולות שלהם יורדות.
^ את איתנו באותה המדינה?
לשאלה פשוט יש ערים שאליהם פחות יורים
^לא אני ביקום נפרד ואני מדברת שטויות בלי לדעת בכלל
שנייה מפציצה
יש הסבר די פשוט לזה
פקע'ר ערכו ייעול במערכת האליפסות והפוליגונים (המערכת שמחליטה איפה תהיה התרעה) והצליחו להפוך אותה למווקדת יותר

טבריה לא נמצאת בסמוך לאתרים טקטים משמעותיים כמו חיפה,ב'ש,המרכז ודימונה וכו', לכן גם שיש שיגור לצפון הוא מצטמצם לאזורי התרעה לכיוון חיפה וחדרה, ולכיוון צפת לעיתים
יש שם כבר מספיק שבורים לא שווה לבזבז עוד