5 תשובות
שמעתי מחברה שסירבה שהיא ישנה שם בבקו"ם כדי לראות אם היא תתחרט ותיקח את התפקיד שסירבה לו ואז ביום למחרת הציעו לה תפקידים חדשים
זה כמעט אף פעם לא תפקיד טוב יותר אבל
אנונימי
סירבתי לשריון ישנתי שם לילה היה זוועה אבל לאחרים עבר סבבה יום למחרת העיפו אותנו הביתה אמרו לנו לחזור לקצין בתאריך אחר חזרנו קיבלתי מה שרציתי אללה ואכבר :)
סירבתי בחמישי החזירו אותנו לבית כנראה נצטרך להיות שם כמה ימים אני ממש רוצה תפקיד הדרכה מקווה שאקבל
אני סירבתי בבקום להיות נהגת משא כבד
והייתי פשוט באוהל סרבנים ליום וחצי ואז הלכתי לטכני
לא יודעת איך זה באוהל סרבנים אבל במעצר בבקו"ם את צריכה תמיד להיות עם כומתה על הראש תמיד ללכת בהקשב לכל אחד שם אתה אומרת המפקד/ת לוקחים לך טלפון כסף וכזה ולפני שאת נכנסת יש לך שיחת טלפון של שלוש דקות מטלפון קווי שם אה וכשאת הולכת להגיד שמאל ימין שמאל