התחברות הרשמה

החיסורים בזומים נכנסים למנות?

19 במרץ 2026, 12:57
Zoom    
תשובה אחת
לא יודע מה זה מנות אבל אמרו שהחיסורים בזום לא משפיעים על הציונים
Shahar
באותו הנושא:
כמה חיסורים יש לכם בזום? במחצית א
חיסור בזומים זה נחשב בשיטת המנות?
כמה חיסורים יש לכם בזום?
אם אני לא מגיע לשיעור בזום זה חיסור?
האם חיסור אחד בזום זה נורא? מודאגת ובלחץ
מותר למורה שלי לרשום לי חיסור בזום אם הפעלתי מצלמה אבל הראתי את תקרה?
המורה מכריחה אותנו לכנס לפעילויות של פורים בזום והיא שמה חיסור למי שלא נכנס מה לעשות?
כמה חיסורים יש לכם מאז שהתחילו השיעורים בזום?
זה בסדר לדעתכם שהמורים אומים לתלמידים שאם הם לא פותחים מצלמה בזום זה נחשב כחיסור?
רק לי יש הרבה חיסורים בזום?
זה נכון שחיסורים בזום לא משפיע על המנות?